ShampooMacTavish Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Siste del av StarCraft II-trilogien introduserer nye enheter, en ny kampanje og en ny spillmodus.Blizzard avduker StarCraft II: Legacy of the Void Lenke til kommentar
Kaesar Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Det er mye jeg kan si om Blizzard, men trailerne deres gir meg fremdeles gåsehud Lenke til kommentar
zilas0 Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Gleder meg sykt! Får håpe jim raynor får en stor rolle i historien framover Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Archonmodus virker veldig interessant! Men istedenfor å gjøre Legacy of the Void til en standalone expansion, altså et spill med en prislapp og innhold som en utvidelse, men som samtidig ikke vil kreve at du har verken StarCraft 2 eller HotS fra før av så kunne de jo ha gjort sånn at du fikk med StarCraft 2 + Hots ved kjøp av Legacy of the Void. Lenke til kommentar
Judicator_Aldaris Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 denne ekspansjonen er den jeg har sett mest frem til, jeg digger protoss rasen. det jeg er mest skeptisk til, er at dem har gjort tempest til en ground pounder. egentlig har det ikke så mye å si, ettersom jeg sjelden kommer forbi mid-game, fordi jeg suger rattata er også skeptisk til flere enheter, min mening er at det er for mange allerede Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 denne ekspansjonen er den jeg har sett mest frem til, jeg digger protoss rasen. det jeg er mest skeptisk til, er at dem har gjort tempest til en ground pounder. egentlig har det ikke så mye å si, ettersom jeg sjelden kommer forbi mid-game, fordi jeg suger rattata er også skeptisk til flere enheter, min mening er at det er for mange allerede Mer variasjon er bare bra, slik at vi ikke alle matchene er identiske, og at alt handler om å få et par prosent bedre performance på cookiecutter-builden. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Jeg har sagt det før, og sier det igjen, erfaringen viser at det var en dårlig ide å dele opp spillene etter rase. Innen dette kommer ut er det hva da, 5 år siden WoL? Det er alt for lenge for noen sammenheng i en historie, og ikke overraskende tok det lenger tid enn skissert også. AtW Lenke til kommentar
Gunman1986 Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Jeg hadde forventet meg singelplayer lik Emperor Battle for Dune, mener opprinnelig å huske at Protoss kampanjen skulle omhandle å gjenforene Protoss klanene til en nasjon igjen, er dette fortsatt kampanjen? Lenke til kommentar
BlueCoder Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Ajajah, kan ikke vente Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Jeg har sagt det før, og sier det igjen, erfaringen viser at det var en dårlig ide å dele opp spillene etter rase. Innen dette kommer ut er det hva da, 5 år siden WoL? Det er alt for lenge for noen sammenheng i en historie, og ikke overraskende tok det lenger tid enn skissert også. AtW Historien er jo den same om det er eitt eller fem år mellom når dei blir gitt ut. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Jeg har sagt det før, og sier det igjen, erfaringen viser at det var en dårlig ide å dele opp spillene etter rase. Innen dette kommer ut er det hva da, 5 år siden WoL? Det er alt for lenge for noen sammenheng i en historie, og ikke overraskende tok det lenger tid enn skissert også. AtW Historien er jo den same om det er eitt eller fem år mellom når dei blir gitt ut. Den opplevde historien er ikke den samme med svært lange avbrudd i mellom, fordi man ikke har forrige del av historien friskt i minne lenger. AtW Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 (endret) "Blant annet kan vi se fram til en splitter ny spillmodus, nemlig «archon mode». Her vil to spillere kunne dele kontroll over én og samme hær, slik at én kan fokusere på å samle ressurser og bygge bygninger mens den andre kontrollerer styrkene i kamp."Også kjent som "shared control" fra StarCraft classic multiplayer...?Vel, jeg fikk aldri helt sansen for SC II på samme måten som SC. For meg var et hovedsaklig singleplayer - og ikke minst lore-delen - som var (og fortsatt er) det store, og selv som alle Blizzard lores er mesterverk, så fant jeg til tider (ganske ofte) frustrasjon over måten SC II er lagt opp på:-"Always online"-krav - okay, alle gjør det nå, men det betyr ikke at man må like det.-Kampanjen hadde for mange oppdrag med tidsbegrensning.-Achievements...pointless and a waste of time, no further comment.Så langt har jeg kost meg mer med SC II bøkene og ingame cinematics enn selve spillet, så jeg håper LoTV (eller hva nå enn akronymet er for Legacy of The Void) blir mer - no offense - brukervennlig, og med mer mulighet for faktisk å få tid til å utforske kartene uten en klokke som ubønnhørlig tikker nedover og dermed kun skaper stress, og følelsen av at juksekoder er nødvendig for å faktisk å kunne nyte spillet. Endret 10. november 2014 av PaladinNO Lenke til kommentar
Judicator_Aldaris Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 denne ekspansjonen er den jeg har sett mest frem til, jeg digger protoss rasen. det jeg er mest skeptisk til, er at dem har gjort tempest til en ground pounder. egentlig har det ikke så mye å si, ettersom jeg sjelden kommer forbi mid-game, fordi jeg suger rattata er også skeptisk til flere enheter, min mening er at det er for mange allerede Mer variasjon er bare bra, slik at vi ikke alle matchene er identiske, og at alt handler om å få et par prosent bedre performance på cookiecutter-builden. jeg er enig at det er fint med litt variasjon, men de nye enhetene som er introdusert, vil være OP, spesielt cyclon'en til terran. Så en en archon mode match med denne, der de kun brukte en enhet til å stresse driten ut av protoss motstanderen, siden de ikke har en tech som kan ta igjen cyclonen mm de har en air-unit, phoenix eller oracle. denne enheten kommer tidlig ut i forhold til oppgraderinger til toss, f,eks blink eller charge. her er det forhåpentligvis noen tweaks som må til før beta. og jeg håper virkelig at dem kutter ut evolven til roach helt! Lenke til kommentar
Judicator_Aldaris Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 "Blant annet kan vi se fram til en splitter ny spillmodus, nemlig «archon mode». Her vil to spillere kunne dele kontroll over én og samme hær, slik at én kan fokusere på å samle ressurser og bygge bygninger mens den andre kontrollerer styrkene i kamp." Også kjent som "shared control" fra StarCraft classic multiplayer...? Vel, jeg fikk aldri helt sansen for SC II på samme måten som SC. For meg var et hovedsaklig singleplayer - og ikke minst lore-delen - som var (og fortsatt er) det store, og selv som alle Blizzard lores er mesterverk, så fant jeg til tider (ganske ofte) frustrasjon over måten SC II er lagt opp på: -"Always online"-krav - okay, alle gjør det nå, men det betyr ikke at man må like det. -Kampanjen hadde for mange oppdrag med tidsbegrensning. -Achievements...pointless and a waste of time, no further comment. Så langt har jeg kost meg mer med SC II bøkene og ingame cinematics enn selve spillet, så jeg håper LoTV (eller hva nå enn akronymet er for Legacy of The Void) blir mer - no offense - brukervennlig, og med mer mulighet for faktisk å få tid til å utforske kartene uten en klokke som ubønnhørlig tikker nedover og dermed kun skaper stress, og følelsen av at juksekoder er nødvendig for å faktisk å kunne nyte spillet. Det er ikke nødvendig med jukse koder for å nyte starcraft, kun litt taktiske ferdigheter og litt trening i micro management - "you need to construct additional pylon's" Lenke til kommentar
Gunman1986 Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 "Blant annet kan vi se fram til en splitter ny spillmodus, nemlig «archon mode». Her vil to spillere kunne dele kontroll over én og samme hær, slik at én kan fokusere på å samle ressurser og bygge bygninger mens den andre kontrollerer styrkene i kamp." Også kjent som "shared control" fra StarCraft classic multiplayer...? Vel, jeg fikk aldri helt sansen for SC II på samme måten som SC. For meg var et hovedsaklig singleplayer - og ikke minst lore-delen - som var (og fortsatt er) det store, og selv som alle Blizzard lores er mesterverk, så fant jeg til tider (ganske ofte) frustrasjon over måten SC II er lagt opp på: -"Always online"-krav - okay, alle gjør det nå, men det betyr ikke at man må like det. -Kampanjen hadde for mange oppdrag med tidsbegrensning. -Achievements...pointless and a waste of time, no further comment. Så langt har jeg kost meg mer med SC II bøkene og ingame cinematics enn selve spillet, så jeg håper LoTV (eller hva nå enn akronymet er for Legacy of The Void) blir mer - no offense - brukervennlig, og med mer mulighet for faktisk å få tid til å utforske kartene uten en klokke som ubønnhørlig tikker nedover og dermed kun skaper stress, og følelsen av at juksekoder er nødvendig for å faktisk å kunne nyte spillet. Hmm er enig i poenget med tidsbegrensning, noe av det som ga god atmosfære i SC og WC for den del var å kunne ta den tiden en selv ville på nesten alle missions. Lenke til kommentar
Makri Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Japp, fremdeles gåsehud av traileren. Da er det bare å vente, forhåndsbestille og opplyse jobben om at det kommer et visst tidspunkt da jeg dessverre kommer til å være syk. Mer info kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå