Adrax Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 (endret) https://www.dustinhome.no/product/5010782874/linkstation-220-4tb Jeg har en bærbar PC med begrenset lagringsplass. Og siden jeg laster ned utrolig mye serier/filmer så trenger jeg å lagre alt dette et sted. Har aldri vært borti noe slikt, men så at det var kampanjetilbud på den så det vekket interessen litt. Ser at den har en slik BitTorrent-klient. - Betyr det at jeg kan starte nedlastinger av torrenter også lagres de direkte til denne boksen? - Vil torrenter kunne seedes direkte fra boksen, slik at jeg ikke får dårlig ratio på torrentsiden jeg bruker? Tenkte å koble den til WIFI-nettverket mitt for å slippe mest mulig kabler. Når jeg skal se film, så bare streamer jeg direkte fra boksen til laptopen min. Det er hvertfall tanken... Noen med peiling på området som kan svare meg på om det er dette jeg trenger for mitt bruk? Endret 8. november 2014 av Adrax Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Kjøpte du denne? Og var det den du trengte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå