sussss Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Norge Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Veldig beskrivende tittel på bildet! Sånn liker vi å se Norge, i hvertfall jeg! Godt komponert. Du har fått med mange elementer som vi liker så godt med Norge. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 ...men du kan vel strengt tatt ikke kalle Olden for en by? ? Lenke til kommentar
sussss Skrevet 8. november 2014 Forfatter Del Skrevet 8. november 2014 Ved ikke om de kalder Olden for en by..det mente jeg de gjore..men måske tager jeg fejl :-) takker mange gange Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Synes det var mye bra her,hadde rett nok lyst til å se mere , spesielt på høyresiden. Pent bygget opp og massevis av fine utsnittsmotiver.. Skyene er litt lyse, det er svært å komme i mål uten flereksponering. Olden er nok mere det vi kaller ..bygd.., såvidt jeg vet. Sommerlig !! Lenke til kommentar
sussss Skrevet 9. november 2014 Forfatter Del Skrevet 9. november 2014 Hej Øyvind mange tak..ja hvis jeg havde hele bjerget med..men så var der endnu mere udbrændt himmel som driller desværre..ja jeg ved ikke med Olden..måske har du ret..hilsen Suss Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Dejligt billede fra Norge, i fine farver og dybde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg