mekanikern Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Så jenta jeg har vært sammen med i nærmere 6 måneder slo nylig opp med meg. På hele 6 måneder så har jeg ikke vært deprimert. Føler det er på vei opp igjen... Hva gjør jeg? Er det nå jeg skal starte på treningsstudio og bli skikkelig bola? Lenke til kommentar
rockPaperScissors() Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Treningsstudio er asosialt da folk trener på forskjellige tider, men bedre enn å ikke gjøre noe. Boling er ikke kult. Lenke til kommentar
Tepose. Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Gjør din plikt som mann; fei over alt du kan. 2 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Trening er bra mot depresjon. Kjør på. Ikke sitt inne og stur, forsøk å finne glede i de tinga du liker. Hent fram noen gamle hobbyer fra tida før dere ble sammen. Rydd på loftet. Lag det fotoalbumet du har tenkt på lenge. Etc. etc Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Hvis du mener klinisk depresjon så vil jeg anbefale deg å snakke med legen din, eventuelt en psykolog. Det er alvorlige saker. Dersom du mener at du bare blir litt nedpå, og ikke i veldig godt humør, så anbefaler jeg endorfiner. Og bacon. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Ikke isoler deg. Vær masse med venner, dra på byn og nyt utsikten, hiv i deg noen øl (hvis du er gammel nok), begynn gjerne å tren. Hvis du skal begynne med styrketrening vil jeg anbefale at du skaffer skikkelig program å følge, ellers blir det fort demotiverende og meningsløst. Ta gjerne en titt på treningsdelen av forumet. Vit at det fins en drøss jenter der ute for deg, du har bare ikke møtt dem enda. Lykke til Lenke til kommentar
Flatlus Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Et råd jeg fikk er at drømmejenta finnes ikke. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Å bli støtte medlem til ett treningssenter og bolegutten som gjerne kjøper 8 timer soltid på Brun og Blid for å benytte natten der 3 ganger i uken hadde jo vært en ganske klassisk løsning. Det skal vitterlig sies at det finnes bedre løsninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå