Gå til innhold

Lux Norge AS?

Anbefalte innlegg

Ble i dag tilbudt jobb som selger hos Lux Norge AS. Sa ja til jobben, men lurer nå på om jeg skal trekke meg. Grunnen til det er at jeg har lest mye rart om firmaet, ting som gjør at jeg ikke føler det er et firma jeg vil representere. Samt at jeg har funnet ut nå i ettertid at jeg ble lyvet til under intervjuet.

Er det noen her som har erfaringer med de, eller har jobbet/jobber for de som kan dele erfaringer om det?

Jeg kan vel fint trekke meg fra jobben uten problem? Har ikke skrevet under på noen ting, bare sagt ja over tlf.

Takk på forhånd!

Endret av Hårek
Legger tilbake slettet innhold
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke hvordan folk klarer å selge noe som helst på dører i 2014, må være en forferdelig jobb.

Skjønner det vel egentlig ikke selv heller. Har bestemt meg for å trekke meg. Vet ikke hvorfor jeg gikk på intervju engang.

Er ikke verre enn at du ringer og sier du har googlet firmaet og ikke liker hvordan det ser ut.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvordan folk klarer å selge noe som helst på dører i 2014, må være en forferdelig jobb.

Skjønner det vel egentlig ikke selv heller. Har bestemt meg for å trekke meg. Vet ikke hvorfor jeg gikk på intervju engang.

Er ikke verre enn at du ringer og sier du har googlet firmaet og ikke liker hvordan det ser ut.

Det ble gjort i dag tidlig :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...