eriknor Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 ...... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Herligt billede der var du lige hurtig kan jeg se..synes det blev super godt vh Suss Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Flott bilde av katten i landingen, fin bruk av blender og fokus på katta, skulle jeg pirket på noe, ville jeg ha brukt "bittelitt" curves slik at du fikk mørknet trestammen litt....men det er min mening...ellers et høstlig bra kattebilde. mvh Ulv Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Herlig bilde, hvor du met kort lukkertid har frosset kattens bevegelser. Enig i det med treet. Kunne det vært en ide å beskjære bildt til høydeformat, med bare katten i bildet? Uanstt - bra jobba! Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 8. november 2014 Forfatter Del Skrevet 8. november 2014 Takk for konstruktive tilbakemeldinger. Enig om det med treet. Når det gjelder høydeformat med bare katten, så har jeg det også. Valgte å ta med treet for å få med "historien". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Flott bilde , dette viser hvor smidige disse kattene er som neste alltid lander på beina. Flott skarp svart katt mot den uklare gul grønne bakgrunnen. mvh Alec Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Fantastisk fin positur på pusekatten, Erik - og godt fanget på brikka ! Snedig å se at kattekroppen bøyer seg likedan som trestammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg