Gå til innhold

ME henger etter få minutter

BWW

Anbefalte innlegg

Sitter med en maskin som henger etter få minutter etter reinnstallering av ME. Alle nødvendige drivere skal være innstallert. Noen som vet hvor jeg skal begynne? Finnes det noen Hendelsesliste i ME? Itilfelle hvor finner jeg den?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sannsynligvis er det en enhet den ikke klarer å initialisere, fjern en etter en enhet og se om du finner ut hvilken det er. Er nok desverre ingen Event viewer look alike i ME.

Jeg hadde samme problemet på en XP home maskin jeg satte sammen, viste seg å være en halvdefekt DVD spiller. Fjernet denne og ting gikk straks mye bedre.

Du har selvfølgelig kontroll på varmen ikke sant?

des,OUT!

Lenke til kommentar

Takk

Joda, den har normal temperatur.

ME virker jo helt "korny". Jeg kan begynne å deaktivere enheter.

PC'en har GF 2 MX skjermkort. Minnes å ha lest engang at ME og GF2 MX ikke er særlig fin kombinasjon. Har du vært borti det?

Lenke til kommentar

Windows ME er kjent for å være ustabli på mange PC-er uten at det er mulig å finne ut hvorfor. Jeg har tilfeldigvis en PC som fungerer glimrende med ME, men har vært borti mange som ikke gjør det.

Noen hendelsesliste finnes ikke, men tror du kan bruke dr. Watson- husker ikke helt.

Hvis du spør meg, så er en oppdatert Windows 98SE et langt bedre alternativ.

Lenke til kommentar

Jo takk. Er fullt klar over at ME er lite samarbeidsvillig.

Men PC er ikke min, men jeg har reinnstallert på den så da synes jeg at jeg burde får den opp igjen. Ihvertfall så stabil som den var.. Men Dr. Watson skal jeg prøve. Finne den på webattack tenker jeg .Takk for tipset.

Lenke til kommentar

i går så satt jeg med en ME maskin i valgfagen min, satt å holdt på med en ting faktis. så da jeg var ferdig så skulle jeg slå av pc`en da klikka jo hele pc`en husker ikke helt hva det var, men iallefall, skulle jeg trykke på lukk da på denne meldingen det gikk ikke. måtte slå den av med power knappen. pc`en ved siden av den jeg holdt på med hadde også dette problemet, men denne var helt umulig å slå av, hvis jeg trykka på power knappen så restarta den bare, vanligvis skal den slå seg av. rakk ikke å sjekke hva det var for noe for jeg måtte dra akkurat da. men iallefall min konklusjon og ut ifra det jeg kan om ME så er det noe shit. folkens, tilogmed XP er bedre enn ME. min favoritt er Windows 2000 PRO.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...