CaptainKurk Skrevet 7. november 2014 Rapporter Del Skrevet 7. november 2014 Hei Jeg har nylig kjøpt Steelseries Siberia Elite, men det er et problem med det. Når jeg snakker med folk høres det ut som noen klikker på en mus i bakgrunnen. Det blir veldig plagsomt etterhvert. Jeg har Steelseries Engine oppdatert og koblet det til riktig med lydkort og alt mulig. Hva kan være feilen? Lenke til kommentar
dovifte Skrevet 8. november 2014 Rapporter Del Skrevet 8. november 2014 Kan være innstillinger på tjenesten du bruker til å kommunisere med. Skype, Ventrilo eller TeamSpeak f.eks. At de har "push-to-talk" på. Dette merkes spesielt med Ventrilo. Ihvertfall den gang jeg brukte dette mye. Lenke til kommentar
CaptainKurk Skrevet 8. november 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. november 2014 Kan være innstillinger på tjenesten du bruker til å kommunisere med. Skype, Ventrilo eller TeamSpeak f.eks. At de har "push-to-talk" på. Dette merkes spesielt med Ventrilo. Ihvertfall den gang jeg brukte dette mye.Jeg har brukt skype i mange år med forskjellige headsett og det pleide aldri å være noe rart med det. Tror ikke jeg har endret noen innstillinger på skype heller Lenke til kommentar
CaptainKurk Skrevet 8. november 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. november 2014 Dette er lyden: https://drive.google.com/file/d/0B4OLwMXls2ACXzFDZ0c2ekFMOWs/view?usp=sharing Hvis du tar på fullt volum vil du høre en klikkelyd, den kan bli plagsom i lengden, men jeg testet med å koble til headsettet som et 9H Headset i Steelseries Engine. Da kom ikke den klikkelyden, men mange funksjoner blir borte fra headsettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå