deac Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 De har jo åpnet for prepurchase? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Får man beta ved forhåndsbestilling da? Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Nei man får dessverre ikke beta tilgang ved å forhåndsbestille Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 Hvor er det best å kjøpe seg Overwatch fra? Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Åpen beta snart da, har forhåndsbestilt så jeg får endelig prøve spillet om nøyaktig 24 timer Om flere skal spille da eller på launch så kan dere adde meg på battlenet; JVMyhre#2591 Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Hva synes dere så langt? Jeg er helt hekta jeg! Lenke til kommentar
Protrik Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 er vel ingen som har en key til overs? Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 2119657263076754366896316 Førstemann til mølla Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 Er det ikke åpen beta nå til Torsdag? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 Open beta 5-9 mai. Early access 3 mai. (De som har forhåndsbestilt) Lenke til kommentar
Jext Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 Legg meg gjerne til på battle.net dersom du har lyst til å spille sammen over discord eller liknende. Vær dog helst i 20 årene eller oppover, er selv 31. Jext#2145 er bnet id'en. Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Jeg synes virkelig at Bastion burde bli nerfet litt. Når han blir turret er det veldig vanskelig å stoppe han med mindre du er Widowmaker eller Genji. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Legg meg gjerne til på battle.net dersom du har lyst til å spille sammen over discord eller liknende. Vær dog helst i 20 årene eller oppover, er selv 31. Jext#2145 er bnet id'en. La deg til. Spiller gjerne med flere også da det er en hel del gøyere med 3+ man kan kommunisere med. Føler man ofte blir litt overkjørt om det andre laget er noenlunde på bølgelengde Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Storkoser meg med Lucio og Mercy. Prøvde først å spille damage og defense, men fant fort ut at det ikke lå helt for meg, så jeg tenkte å prøve healer på kødd, og alt clicka perfekt da jeg prøvde Mercy første gang. Etter noen runder med henne, ville jeg prøve Lucio også, og han var like morsom. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Jeg synes virkelig at Bastion burde bli nerfet litt. Når han blir turret er det veldig vanskelig å stoppe han med mindre du er Widowmaker eller Genji. Jeg spiller mye Bastion, og i tillegg til de to du nevner hater jeg også å møte Pharah. Bastion tåler nemlig bare tre raketter, og det er fort gjort å dø dersom en Pharah dukker opp uten at du ser henne først. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 (endret) Bastion er bare OP i starten. Er relativt enkelt å ta han ut om man bare ikke løper rett i skuddlinjen. Når folk lærer seg å spille mer som et lag så er Bastion okay. Symmetra (eller hva hun heter) tar ut Bastion ganske lett. Det gjør mange andre også. Ellers har jeg fulgt utrolig lite med på Overwatch siden jeg først nylig fikk meg en stasjonær PC. Har spilt betaen nå i 3 timer ca og er forelsket. Herlig spill! Endret 6. mai 2016 av Comma Chameleon Lenke til kommentar
Avean Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 En av de kuleste spillene jeg har spilt på mange år. Det er så gjennomført bra, alt fra mapdesign til heltene. Mens alle snakker om cod og neste BF som blir samme oppgulpet vi har hatt i flere år med annet tema så serverer Blizzard et fps spill med nye elementer, noe som er vanvittig kult og morro. Skal bli hardt å vente fra betaen er ferdig til lansering. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Veldig fornøyd med betaen! Kjempe morro. Elsker å drepe en hel haug med self destructen til Diva Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 (endret) En av de kuleste spillene jeg har spilt på mange år. Det er så gjennomført bra, alt fra mapdesign til heltene. Mens alle snakker om cod og neste BF som blir samme oppgulpet vi har hatt i flere år med annet tema så serverer Blizzard et fps spill med nye elementer, noe som er vanvittig kult og morro. Skal bli hardt å vente fra betaen er ferdig til lansering. Som jeg skulle sagt det selv. Lenge siden jeg har spilt et så gjennomført bra spill, som i tillegg er så balansert som det er. Nyter å spille med nesten samtlige heroes, noe jeg heller aldri har opplevd før i et spill. Hatten av for Blizzard! Er det sagt noe om at det vil komme flere heroes etterhvert? Endret 8. mai 2016 av Mr. President Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå