Gå til innhold

Overwatch-tråden

Anbefalte innlegg

• 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Litt Overwatch snakk på PaxEast. Viste fram et nytt map og noen nye karakterer. Ikke veldig spennende egentlig, jeg husker ikke verken alle mapsa eller karakterene de viste fram sist engang. Han westernfyren så jo for så vidt litt morsom ut, slags granat med en liten instant stun og reloader automatisk når han tar en "roll" (egentlig fikk jeg mest lyst til å spille han i Heroes of the Storm, kit'en lager seg selv med den tømme-magasinet bursten på q, stungranaten på w og roll på e :p)

Nye maps og sånt blir vel litt mer interessant å høre om etter at spillet kommer i beta, når man får enten sett på twitch eller aller helst spilt selv.. Beta kommer for øvrig til høsten ble det sagt, ikke veldig overraskende da det allerede var klart at den skulle komme i 2015.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Betaen vil begynne 27 oktober, flere detaljer her http://eu.battle.net/overwatch/en/blog/19919176/overwatch-beta-coming-soon-14-10-2015

Virker som det blir en lang betafase, kan sikkert ikke regne med å få spille før til våren om man ikke er veldig heldig eller kjøper tilgang på ebay.

har vi i eu mulighet til å signe opp på us å spille der da? var innom på noe "us-battlenet" opplegg og signet opp til "overwatch" men har lest at det vill bare være for us i starten. 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det sies vel at det er kun folk med kontakter innad i Blizzard og deres venner som slipper inn i starten. Altså "kjendiser" på Twitch og Youtube med det første. Forhåpentligvis åpner de mer opp innen rimelig tid.

For min del er det nok et spill jeg blir fort lei av, og for en som digger Blizzard sine single player spill så liker jeg ikke helt utviklingen. Virker å være kjapp og evigvarende multiplayer for (nesten) alle penga for tiden.

Lenke til kommentar

Huket av først nå på battle.net siden så jeg tviler på invitasjon :p

har gjort det selv for noen uker siden, men folk snakket om at det bare er USA i første-test phase?

De fikk testet EU beta servere i tide til i dag. Så beta er for både europa og USA.

Lenke til kommentar

Sett litt på Lirik, Summit  streams og diverse, føles ut som at det er liksom veldig spray'n pray alle bare skyter overalt, mye "nubtube" etc, de som har en god support/healer på laget kan avgjøre om det blir seier eller tap

Som du også sier Saapa,minner veldig om er spill som kan være veldig gøy i starten spiller en del å går lei..^^

Lenke til kommentar

Er det virkelig folk som betaler så mye for en beta nøkkel? Verden er gal

Nå gir ikke blizzard bort betanøkler, men kobler beta-medlemskap opp mot battle.net kontoen din, så om du vil selge beta inviten, så må du selge alle blizzardspillene du har koblet til battle.net kontoen din.

Lenke til kommentar

De eneste andre spillene som var koblet til den aktuelle kontoen var Heroes (gratis), Hearthstone (gratis) og Diablo III (~250kr). Har også sett en som driver å leier ut kontoen sin, €100 for seks timers leie... Men men, er man rik så er det vel greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...