Slai Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Blir jo en mmr antar jeg. Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 6. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2015 Litt Overwatch snakk på PaxEast. Viste fram et nytt map og noen nye karakterer. Ikke veldig spennende egentlig, jeg husker ikke verken alle mapsa eller karakterene de viste fram sist engang. Han westernfyren så jo for så vidt litt morsom ut, slags granat med en liten instant stun og reloader automatisk når han tar en "roll" (egentlig fikk jeg mest lyst til å spille han i Heroes of the Storm, kit'en lager seg selv med den tømme-magasinet bursten på q, stungranaten på w og roll på e ) Nye maps og sånt blir vel litt mer interessant å høre om etter at spillet kommer i beta, når man får enten sett på twitch eller aller helst spilt selv.. Beta kommer for øvrig til høsten ble det sagt, ikke veldig overraskende da det allerede var klart at den skulle komme i 2015. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Snart beta nå, blir spennende. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Blir det åpen beta? Gleder meg også til å få prøvd dette spillet. Ser sykt artig ut Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 17. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2015 Betaen vil begynne 27 oktober, flere detaljer her http://eu.battle.net/overwatch/en/blog/19919176/overwatch-beta-coming-soon-14-10-2015 Virker som det blir en lang betafase, kan sikkert ikke regne med å få spille før til våren om man ikke er veldig heldig eller kjøper tilgang på ebay. Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Betaen vil begynne 27 oktober, flere detaljer her http://eu.battle.net/overwatch/en/blog/19919176/overwatch-beta-coming-soon-14-10-2015 Virker som det blir en lang betafase, kan sikkert ikke regne med å få spille før til våren om man ikke er veldig heldig eller kjøper tilgang på ebay. har vi i eu mulighet til å signe opp på us å spille der da? var innom på noe "us-battlenet" opplegg og signet opp til "overwatch" men har lest at det vill bare være for us i starten. Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 27. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2015 Begynner 27okt både i NA og EU. Spillet ble lastet ned og "play" knappen lyser i battle.net appen nå, men kan selvfølgelig ikke spille det. For en tease Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Huket av først nå på battle.net siden så jeg tviler på invitasjon Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Huket av først nå på battle.net siden så jeg tviler på invitasjon har gjort det selv for noen uker siden, men folk snakket om at det bare er USA i første-test phase? Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Det sies vel at det er kun folk med kontakter innad i Blizzard og deres venner som slipper inn i starten. Altså "kjendiser" på Twitch og Youtube med det første. Forhåpentligvis åpner de mer opp innen rimelig tid. For min del er det nok et spill jeg blir fort lei av, og for en som digger Blizzard sine single player spill så liker jeg ikke helt utviklingen. Virker å være kjapp og evigvarende multiplayer for (nesten) alle penga for tiden. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Huket av først nå på battle.net siden så jeg tviler på invitasjon har gjort det selv for noen uker siden, men folk snakket om at det bare er USA i første-test phase? De fikk testet EU beta servere i tide til i dag. Så beta er for både europa og USA. Lenke til kommentar
Chobyn Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Jeg fikk beta-invite i dag, så er definitivt også EU. Jobb i morgen tidlig, så rakk bare en liten runde før jeg må ta kvelden. laget mitt vant selvfølgelig, til tross for at de hadde meg på lag da. Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Sett litt på Lirik, Summit streams og diverse, føles ut som at det er liksom veldig spray'n pray alle bare skyter overalt, mye "nubtube" etc, de som har en god support/healer på laget kan avgjøre om det blir seier eller tap Som du også sier Saapa,minner veldig om er spill som kan være veldig gøy i starten spiller en del å går lei..^^ Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Tar vel litt tid å komme inn i det sikkert. Det skal jo satses stort på e-sport med Overwatch, så om ting er ubalansert må de være kjapt på pletten og fikse det. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 Spillet ser bare fantastisk morro ut. Liker virkelig grafikk stilen de har valgt i spillet også Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 30. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2015 Hittil har det bare dukket opp 1 eneste overwatch beta account på ebay. Den gikk for ufattelige 9200kr! Må nok smøre meg med tålmodighet og vente på invite denne gangen. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Er det virkelig folk som betaler så mye for en beta nøkkel? Verden er gal Lenke til kommentar
Chobyn Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Er det virkelig folk som betaler så mye for en beta nøkkel? Verden er gal Nå gir ikke blizzard bort betanøkler, men kobler beta-medlemskap opp mot battle.net kontoen din, så om du vil selge beta inviten, så må du selge alle blizzardspillene du har koblet til battle.net kontoen din. Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 30. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2015 De eneste andre spillene som var koblet til den aktuelle kontoen var Heroes (gratis), Hearthstone (gratis) og Diablo III (~250kr). Har også sett en som driver å leier ut kontoen sin, €100 for seks timers leie... Men men, er man rik så er det vel greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå