PantZman Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Bruker selvfølgelig damage boost når alle har full hp.Spørs selvfølgelig hvilken helt det gjelder også. Kan ikke si jeg bruker damage boost på f.eks Reinhardt. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Elsker når Mercy damagebooster. Spille D.Va og ha en god Mercy i ryggen som både healer og booster, er helt knall. Så ja til mer av det, men det er selvsagt helt avhengig av at vedkommende likevel er klar over at hun primært er healer. Har hatt kamper der laget bare dør og dør fordi Mercy er opptatt med å løpe rundt med pistol. Sånn jeg spiller Mercy så booster jeg nesten mer enn jeg healer. Kan fint booste Roadhog om han driver å dreper noen selv om han mangler 200hp. Føler at å heale er mindre effektivt enn å booste om fienden dør fortere. Så lenge de ikke dør, selvfølgelig. Når fienden som skader dør så slutter den jeg booster å ta skade, og da kan jeg heale dem fult opp etterpå. Ser for meg at det blir mindre total healing da. Så lenge de ikke dør, så booster jeg. Men om jeg ikke har ult, så healer jeg mest mulig for å få fortest mulig charge. Pistolen bruker jeg bare om jeg ikke har noen jeg kan booste eller heale, eller om jeg ikke klarer å stikke av, eller ser noen med veldig lite hp. Synes det å spille Mercy er veldig givende. Men det forutsetter at de på laget beskytter meg og tenker over LOS. Ligger på rundt 7-11k healing hver eneste quick play match. Har ikke prøvd comp med henne enda. Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Noen her som skal spille i sesong 4? Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Spiller mest healer/tank eller defense classes. Har ikke voice, håper det er ok. Er på pc. Legg meg gjerne til, trenger folk å spille med: Bubba#2735. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Rank og level? Han spiller bare quick, så han har ikkje noe rating. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Har nesten ikke spilt noe comp. Men tenkte at sesong 4 skal jeg komme meg ut av scrub rank:P Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Det er bare å glede seg, sesong 4 starter på onsdag. Mye kjedelig spill (og noen få morsomme) uten competetive. Og Queue tiden på ranked (off season) tar lang tid så det blir mye quick play og ensidige kamper. Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 (endret) .... Endret 26. februar 2017 av bubba477 Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Rank og level? level 418. Var gull men datt desverre veldig denne sesongen ned til 1525.... Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Legger deg til neste gang jeg skal spille. Er selv level 170 ish, og ligger rundt 2600 i rank. Har vært oppe på diamond. TheHaughom#2202 er min ID om noen vil adde meg :-) Lenke til kommentar
Deerdevil Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Om noen ligger rundt diamond og spiller tank/heal/flex legg til Deerdevil#21949 Hypp på å prøve å skrape sammen en gjeng og prøve å klatre til master i s04! Lenke til kommentar
Herremann Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 (endret) Såklart er det en på laget mitt som ragequiter i første placement matchen. Fin start på sesongen Endret 2. mars 2017 av Herremann Lenke til kommentar
Rasmusinho Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Kar på 30! som trenger noen å spille overwatch med. Begrenset med spilletid, men liker ta det halvseriøst når det først spilles. Kun silver for øyeblikket, men nyligt startet med spillet og merker nivået på de fleste på denne ranken er farlig lavt. Lei av å soloqueue med idioter som tror dem er guds gave til OW og slenger rundt med dritt så fort man taper en runde, og som nekter spille annet enn dps selv om det for eks. mangler support. Ikke at det sier all verden men var global i csgo nylig så er ikke helt håpløs på fps. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Kar på 30! som trenger noen å spille overwatch med. Begrenset med spilletid, men liker ta det halvseriøst når det først spilles. Kun silver for øyeblikket, men nyligt startet med spillet og merker nivået på de fleste på denne ranken er farlig lavt. Lei av å soloqueue med idioter som tror dem er guds gave til OW og slenger rundt med dritt så fort man taper en runde, og som nekter spille annet enn dps selv om det for eks. mangler support. Ikke at det sier all verden men var global i csgo nylig så er ikke helt håpløs på fps. Er silver, bare å legge meg til. Gjelder andre på samme nivå også, kjedelig å spille alene. OddsAndEnds#21128 Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 Ser også etter folk som er på litt lavere nivå. Er selv gull på 2000 nå. Bubba#2735 - legg meg gjerne til. Har ikke voice da, håper det er ok. Spiller mest tank/healer/defense. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Lite aktivitet her.. Flere buffs/nerfs, Doomfist, nye arcades etc.. Er det noen her som har greit å claime Twitch prime lootboxen? Hvordan? Har prøvd mye forskjellig nå, men får bare "Oh no" feilmeldingen. Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Noen forskjell på å laste ned spillet eller kjøpe det i butikk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå