pålsteen Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Kan høres ut som lag. Har du prøvd å bruke kablet nett på PS4en slik at du ikke får forstyrrelse på nettet når du spiller? Har ofte hatt to konsoller på samme nett samtidig, men det er kun min konsoll som opplever problemet, selv om vi er i samme match. Så et tips jeg skal prøve som var å manuelt endre primary DNS til 8.8.8.8, og secondary til 8.8.4.4. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Fått spilt ferdig placement etter en lang pause (WoW), ble jaggu platinum.På min ELO er det ikke Bastion og Hanzo som er et problem, men Junkrat uansett map, og retning på mapet (attack eller defense). Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 5. november 2016 Forfatter Del Skrevet 5. november 2016 "Overwatch League" som ble annonsert virker som en av de mest seriøse esport satsingene noen gang, med veldig lik modell som typisk amerikansk idrett som NFL. Lagene skal være basert rundt storbyer, alle lag har fast plass i ligaen for stabilitet, en serierunde i uka hvor lagene spiller i studio med publikum, kontrakter og minimumslønn til alle spillere. "Preseason - Proven stars and leaderboard heroes will assemble in one global talent pool. Teams then maneuver to sign the best players and build sturdy rosters for the season ahead" Lurer på om de her mener at alle lag skal oppløses og nye formes, eller om disse nyopprettede "bylagene" bare er eksisterende lag med nye navn (at "Cloud9" blir "Boston9" f.eks) 1 Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Combine, som de skal ha på starten av season, fungerer som en arena hvor uoppdagede spillere og uavhengige spillere kan vise fram hva de kan. Det er ikke draft, slik som i enkelte andre (amerikanske) sporter. De allerede etablerte lagene har ingen grunn til å oppløse lagene de allerede har. De kan selvfølgelig bytte ut spillere om de ønsker, men de må ikke. Det kan jo være spillere som ikke ønsker å fornye kontrakten, men det er opp til dem selv. Slik jeg har forstått det etter å ha sett videoene og lest massse på reddit, så vil eksisterende lag og organisasjoner kunne by på plasser/locations. Når de har plassen, så er det opp til dem selv om hvordan de setter opp laget, og det mest naturlige for allerede eksisterende lag er jo å fortsette med samme lineup. Combine gjør det derimot enklere å oppdage nye spillere, og det gjør det lettere for nye organisasjoner å finne spillere. Jeg tviler sterkt på at Blizzard tvinger eksisterende lag til å oppløses, det ville vært utrolig dumt av Blizzard. De ønsker jo å lage sikkerhet for både lag og spillere, og å tvinge frem oppløsninger er jo stikk motsatt av det. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Når Blizz slipper ny hero på PTR Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Når Blizz slipper ny hero på PTR 14993539_10153850539977163_2110549152865687396_n.jpg Når skal hun slippes ut for oss som ikke har PTR? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Når Blizz slipper ny hero på PTR 14993539_10153850539977163_2110549152865687396_n.jpg Når skal hun slippes ut for oss som ikke har PTR? Alle kan jo laste ned PTR Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Når Blizz slipper ny hero på PTR 14993539_10153850539977163_2110549152865687396_n.jpg Når skal hun slippes ut for oss som ikke har PTR? Alle kan jo laste ned PTR Ikke for de som spiller på konsoll. Ellers er jeg fullstendig klar over at alle kan laste ned PTR, det var ikke spørsmålet. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 (endret) im almost sure she will be like ana and be released between comp seasons so it does'nt shake up things for comp.. Endret 8. november 2016 av Nizzen Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 (endret) Public Test Realm The Public Test Realm/Region (PTR) is a special service you can use to test patches before we release them to the public. Endret 8. november 2016 av Nevnarion 1 Lenke til kommentar
3irik Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Litt noob-spørsmål: Finnes det noen måte å spille Halloween-special på nå? Lenke til kommentar
Svar Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Herlighet så mange sinna folk det er på EU serverene. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Hva er de sinna for? Eller tenker du generelt på mengden whinekids? Jeg digger forøvrig den nye arcade-mode, og spesielt mystery hero hvor du bare får utdelt en ny hero å spille hver gang du dør. Det tvinger meg til å prøve ut heroes jeg vanligvis ikke spiller. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Herlighet så mange sinna folk det er på EU serverene. Spiller du quick? Skrive i chat har jeg aldri brydd meg om.. Lenke til kommentar
Mephisto- Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Herlighet så mange sinna folk det er på EU serverene. Jeg er til tider helt sjokkert over språket til folk 1 Lenke til kommentar
Svar Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Spiller mest ranked. Og det er på voice de er mest sinna. Folk er tydeligvis så full of themself at vist du ikke spiller 100% perfekt, eller velger en helt de hater, så får du høre det. De havner veldig fort på blocklist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå