hbrn Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Folk som spiller competitive seriøst må gjerne legge til Hurfburn#2698 ! SR og heroes? Rundt 2550-2600 nå. Spiller for det meste Zenyatta og Lucio, men kan fint spille f.eks McCree eller Zarya Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Folk må gjerne legge meg til: Foxen #2875. Etter placement-kampene ble jeg rangert på ca. 2600, men det har gått noe ned etter noen utrolig rævva lag (spiller ikke alene igjen). Spiller som regel support, med preferanse for Mercy. Som regel spiller jeg med andre, så om du er i vennelista mi blir du fort invitert til spill om det er interesse. 1 Lenke til kommentar
Svar Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 lagdt dere begge til 1 Lenke til kommentar
hbrn Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Har også lagt til det som er å legge til Lenke til kommentar
hbrn Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Competitive er som regel bare et mylder av Bastions og Hanzo, for meg kunne dem gjerne ha fjerna hele competitive #salty Lenke til kommentar
nagina Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Competitive er som regel bare et mylder av Bastions og Hanzo, for meg kunne dem gjerne ha fjerna hele competitive #salty som regel i ditt nåværende nivå eller uansett nivå? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Competitive er som regel bare et mylder av Bastions og Hanzo, for meg kunne dem gjerne ha fjerna hele competitive #saltyNoobs klager alltid Slik er det med alt. Lenke til kommentar
hbrn Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Competitive er som regel bare et mylder av Bastions og Hanzo, for meg kunne dem gjerne ha fjerna hele competitive #saltyNoobs klager alltid Slik er det med alt. Sånn med tanke på at din høyeste SR kun er 200 høyere enn min, og det faktum at du har invitert meg flere ganger så - da spiller vel noobs med noobs? . Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Competitive er som regel bare et mylder av Bastions og Hanzo, for meg kunne dem gjerne ha fjerna hele competitive #saltyNoobs klager alltid Slik er det med alt. Sånn med tanke på at din høyeste SR kun er 200 høyere enn min, og det faktum at du har invitert meg flere ganger så - da spiller vel noobs med noobs? . Jeg er ikkje god, men klager ikkje 1 Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Skal den halloween oppdateringen komme i dag? I hvilket tidspunkt oppdateres spillet? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Ryktes at den vil komme i dag eller i morgen ja. Tror det er hinta om kl 20:00 norsk tid. Lenke til kommentar
koots Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 1.6GB pre-download på PC nå Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Noe man må gjøre for å få pre-download? Ikke sett noe til den her enda. Lenke til kommentar
koots Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Restart battle.net kanskje, om den ikke allerede er fullført i bakgrunnen Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 (endret) Tviler den har gjort det, hadde merket en patch på over 1gb, tar sin tid på mitt nett. prøvd å restarte alt men skjer ingenting Edit: Er vist lasted ned å live nå! Endret 11. oktober 2016 av Skogslik Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Visst noen vil spille så legg meg gjerne til TheKims82#2637 Kunne trengt noen andre enn randoms å spille med. Skal ikke skryte på meg at jeg er best i det her spillet, men er vel sånn halveis duganes, tror jeg hvertfall Lenke til kommentar
pålsteen Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Har helt siden lauch vært plaget noen få minutter i enkelte kamper hvor aimen er helt på bærtur. Kan holde siktesoppen helt til siden i opptil 2 sekunder, så står karakteren enten å sikter litt og litt, eller så spinner han rundt tilsvarende så lenge jeg holdt soppen. Dette skjer som sagt veldig sjeldent, men ofte nok til at det kan avgjøre matcher i competitive.. Noen som kjenner seg igjen, og kanskje har et tips? Spiller på Ps4 med bra nettilkobling. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 (endret) Kan høres ut som lag. Har du prøvd å bruke kablet nett på PS4en slik at du ikke får forstyrrelse på nettet når du spiller? Endret 16. oktober 2016 av TheKims Lenke til kommentar
iR' BR34K Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Mekka eit "frag highlight" av eigne klipp i competitive og ESL/scrims. Kva syns folket? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå