Sausfisk Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 (endret) Heisann, Er det noe veldig galt med EU serverne til Blizzard? Grunnet server lag, har nesten alltid valgt å holde meg unna karakterer som krever "aim" (Mcree/Widowmaker/S-76). Da andre spillere, av og på, står stille / teleporterer seg.Vet at dette ikke er teknisk support og er ikke ute etter hjelp, men vil gjerne høre hvordan det er med folk i nærheten av scandinavia. Oi! edit, spiller på PC. Endret 8. september 2016 av Sausfisk 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Har fungert fint hos meg siden launch, har riktignok ikke spilt noe særlig de siste 2 ukene. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 (endret) Opplever aldri lagging, og jeg har ikke akkurat verdens raskeste nett heller. Noen ganger går en game server ned, noen ganger får én enkelt spiller D/C fra serveren, men aldri noe lagging og jeg hører aldri klager om det heller. Sjekket at det ikke er noe lokalt? Pakketap, noe som bruker båndbredde etc? Har selv opplevd at det plutselig er en iPad som laster ned oppdateringer eller Steam som laster ned i bakgrunnen. Edit: Fikk forresten en Zenyatta POTG i går. 2913 Transcendence heal da begge tankene ble fanget i et sort hull og fiendens Reaper pluss en til ulta inni. Tror det bare var de to tankene der, så det var nok en ganske drøyt overkill ult stack.. Endret 9. september 2016 av BALT3 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Heisann, Er det noe veldig galt med EU serverne til Blizzard? Grunnet server lag, har nesten alltid valgt å holde meg unna karakterer som krever "aim" (Mcree/Widowmaker/S-76). Da andre spillere, av og på, står stille / teleporterer seg. Vet at dette ikke er teknisk support og er ikke ute etter hjelp, men vil gjerne høre hvordan det er med folk i nærheten av scandinavia. Oi! edit, spiller på PC. Er nok noe feil hos deg Lenke til kommentar
namhvo Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 EU-serverne har vært dønn stabile de timene jeg har vært online. Noen som har klart å komme seg over 3.000? Jeg ser at selv de som hadde rundt rank 70 forrige sesong, ligger nå rundt 2500. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 EU-serverne har vært dønn stabile de timene jeg har vært online. Noen som har klart å komme seg over 3.000? Jeg ser at selv de som hadde rundt rank 70 forrige sesong, ligger nå rundt 2500. Er nesten 2900 nå, så ikkje kommet over kneika enda Lenke til kommentar
Deerdevil Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Heisann, Er det noe veldig galt med EU serverne til Blizzard? Grunnet server lag, har nesten alltid valgt å holde meg unna karakterer som krever "aim" (Mcree/Widowmaker/S-76). Da andre spillere, av og på, står stille / teleporterer seg. Vet at dette ikke er teknisk support og er ikke ute etter hjelp, men vil gjerne høre hvordan det er med folk i nærheten av scandinavia. Oi! edit, spiller på PC. Jeg har faktisk opplevd litt av det samme de siste 3 dagene, har du get? Lenke til kommentar
magb Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 EU-serverne har vært dønn stabile de timene jeg har vært online. Noen som har klart å komme seg over 3.000? Jeg ser at selv de som hadde rundt rank 70 forrige sesong, ligger nå rundt 2500. Er nesten 2900 nå, så ikkje kommet over kneika enda Jeg hadde season high 52 forrige sesong, datt ned på 45 og ble stuck der, opp og ned, opp og ned. Er på 2500 nå, føler ikke stor forskjell? Lenke til kommentar
Sausfisk Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 (endret) Har alltid regnet med at de beryktede EU serverne til Blizzard er kilden til problemet, så føler meg ikke så smart nå! For meg blir det feilsøkning videre, da jeg har veldig raskt nett og siste generasjons high-end hardware.Her er en liten snutt, https://www.youtube.com/watch?v=xvZ6fT1MQBo Hver gang de står stille, tar de ikke damage, så dette er ikke en fordel for meg, slik som lokal lag er.Takk for alle tilbakemeldinger, setter stor pris på det. Nå vet at det er et lokalt problem. Jeg har faktisk opplevd litt av det samme de siste 3 dagene, har du get? Har Viken Fiber, og har hatt problemet siden tidenes morgen, så det er nok ikke det samme.EDIT: Folkens! Jeg løste problemet! Kunn et problem for de som har ASUS ROG. Løsning: Avinstaller "Asus gamefirst service". Endret 9. september 2016 av Sausfisk Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 (endret) Norge spiller: https://www.twitch.tv/esl_overwatch Edit: Typisk norsk å være middels Endret 11. september 2016 av Nizzen Lenke til kommentar
Mephisto- Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 Gikk det ikke veldig bra egentlig? Lenke til kommentar
Deerdevil Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Har alltid regnet med at de beryktede EU serverne til Blizzard er kilden til problemet, så føler meg ikke så smart nå! For meg blir det feilsøkning videre, da jeg har veldig raskt nett og siste generasjons high-end hardware. Her er en liten snutt, https://www.youtube.com/watch?v=xvZ6fT1MQBo Hver gang de står stille, tar de ikke damage, så dette er ikke en fordel for meg, slik som lokal lag er. Takk for alle tilbakemeldinger, setter stor pris på det. Nå vet at det er et lokalt problem. Jeg har faktisk opplevd litt av det samme de siste 3 dagene, har du get? Har Viken Fiber, og har hatt problemet siden tidenes morgen, så det er nok ikke det samme. EDIT: Folkens! Jeg løste problemet! Kunn et problem for de som har ASUS ROG. Løsning: Avinstaller "Asus gamefirst service". Hah, takk ! Har det jeg også 1 Lenke til kommentar
Cucumberwax Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Hvis det fremdeles er noen som er interessert i å legge til nye spillere, så kjør på. Ca Level 140, spiller for det meste support, bryr meg lite om du er god eller dårlig. Er bare morsomt å spille sammen med noen, teamspeak eller ei. CucumberWax #2892 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 La deg til. Nevnarion#2472 her, bare for andre å adde meg også om de vil. Har nylig begynt med Overwatch, så er foreløpig bare level 24. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Ellers så er jo folk fortsatt velkomne til å hoppe inn på Brigaden sin Discord-server. Om man har lyst til å spille med andre nordmen. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 https://www.youtube.com/watch?v=V20WWBfvuX0 moro. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Nice. Hadde en lignende i competetive for ikke så lenge siden, men motstatt vei. Trikset er å spawne med Hanzo i attack og så fyre av en scatter arrow, få en pick og deretter eventuelt bytte hero. Fikk tatt ut en Zarya sist jeg prøvde. Enkelt å pushe point 6v5. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Trenger god start på dagen? Se den, HAHAHA 2 Lenke til kommentar
hbrn Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Folk som spiller competitive seriøst må gjerne legge til Hurfburn#2698 ! Lenke til kommentar
Deerdevil Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Folk som spiller competitive seriøst må gjerne legge til Hurfburn#2698 ! SR og heroes? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå