Slai Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Hypet blir jeg sjelden ift spill, men det ser ut til å ha en viss sjarm. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Sitter og leser på MMO-Champion nå, og leste tilfeldigvis gjennom notatene de har om Overwatch. Disse to punktene her må jeg si høres ut som noe jeg kan like: The game will be accessible and have options other than putting a crosshair over someone. You should die less frequently than in current modern military shooters. Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Virker som blizzard har et skjult samarbeid med både Pixar, Disney og TF2 og lanserer OverFail. Nuff said. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Absolutt ikke "nuff said", nå er jeg veldig spent på hva det er du prøver si her. Lyst å utdype litt? Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 (endret) Jeg var så naiv at jeg trodde de skulle annonsere WC4 Også var det bare noe som ser ut TF3... Blir sikkert gøy da, men akkurat nå er det bare litt bleeeeh. Forstår ikke hvorfor Blizzard ikke lager WC4. Hele gamer miljøet har i mange år sett fram mot et nytt Warcraft. Tror dere at det noen gang kommer noe WC4? Uansett, så ser jeg frem mot å teste Overwatch. Endret 11. november 2014 av HArild Lenke til kommentar
Slai Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Tja nå som SC sitt siste kapittel er over, kanskje neste RTS blir wc4? Det må vel blir mer wc3ish med helter og slikt, men blir kanskje vanskelig å gjøre noe som ikke bare blir en utvannet versjon av SC eller utvannet versjon av disse heltegreiene deres (hots osv)? Gleder meg uansett til å teste Reaper. Og Tracer virker ganske så moro med mye triks oppi ermet. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 WC4 kommer ikke så lenge WoW eksisterer. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 (endret) WC4 kommer ikke så lenge WoW eksisterer. WoW fornyer seg jo veldig ofte, det er også det eneste MMO som har lyktes i den grad innafor sjangeren. Folk er generelt ikke like opptatt av det grafiske i spill, men heller gameplayet. Skal ikke se vekk ifra at WoW vil leve i flere tiår til. Det betyr jo at vi aldri får noe WC4 viss ikke Blizzard kjøper opp flere spillstudioer som etterhvert kan overta vedlikeholdsarbeid på Starcraft, Hearthstone og Overwatch. Endret 11. november 2014 av HArild Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 11. november 2014 Forfatter Del Skrevet 11. november 2014 Tror nok Slai er inne på det her. WC4 kommer ikke mens de fortsatt driver å gir ut SCII trilogien, disse to spillene ville jo vært i direkte konkurranse med hverandre. Legacy of the Void kommer neste høst sannsynligvis, så tipper jeg vi får se WC4 2-3 år senere. Kommer garantert til å prøve Overwatch, men jeg blir typisk lei av skytespill etter en måneds tid, spørs om dette klarer å holde lengre på interessen. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Hvis jeg får en god måned ut av det er jeg ganske fornøyd, egentlig. De fleste spill spiller jeg mye et par uker/en måneds tid, så dabber det av, så får jeg kicks igjen. Spilte nylig masse unreal tournament (originalen) for eksempel. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Virker som blizzard har et skjult samarbeid med både Pixar, Disney og TF2 og lanserer OverFail. Nuff said. Jeg blir så oppgitt. Jeg forstår at det ikke er tøft å like Pilar, Disney og alt annet som har en tegneserieaktig grafikkstil i din alder, men når (hvis) du vokser opp vil du innse at bare fordi noe ser fargesprakende og "barnslig" ut, så er det ikke flaut å like det. OverFail... Det er ikke verdt å kommentere engang. Sukk... 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Er det greit å kjøpe ny stasjonær nå? Bør jeg vente til spillet har kommet ut? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Det skal være veldig lettkjørt, slik alle blizzardspill er, så ville ikke tenkt noe spesielt ift overwatch der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 (endret) Det skal være veldig lettkjørt, slik alle blizzardspill er, så ville ikke tenkt noe spesielt ift overwatch der. Takk for raskt svar @slai Vet dette er så klisje som det går ann å bli.. men kan dere se om dette er et greit build for dagens/ fremtidens spill. https://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1470033&su=8407A3CC-5D00-47F4-8BAC-9384EABB8130 Tenker da bf4, SC3, WoWexpansion( trenger ikke å ha alt på ultra, men liker smooth framerates ) Ville ha stor lagringsplass og pålitelighet så jeg valgte en enterprise disk fra WD Endret 11. november 2014 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Enda et blizzard spill jeg faktisk kan tenke meg og spille og det sier en som ikke liker fps spill spesielt godt, så får jeg vel heller se da når man en dag får prøvd seg om jeg synes det er moro Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Enda et blizzard spill jeg faktisk kan tenke meg og spille og det sier en som ikke liker fps spill spesielt godt, så får jeg vel heller se da når man en dag får prøvd seg om jeg synes det er moro Blir jo fint visst det er mange noobs innenfor fps sjangeren som blir å spille dette, da levler man jo fortere opp Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Japp, og så må jo de som er flinke ha noen og klage på at "trekker dem ned". Jeg utfyller en meget viktig posisjon der! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Enkel løsning er å skru av chat å spill sammens med venner Man får nå klager der uansett om man er god eller dårlig å det er bare drittkasting der uansett. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 (endret) Hvis det er levler, har ikke noe inntrykk av at det er tilfellet dog? Endret 19. november 2014 av Slai Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Nei, tror ikke de sa noe om det. Men det kan vel hende de har noe i tankene sånn at noobs som meg, ikke ender med og spille mot proffer hele tiden feks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå