Gå til innhold

Overwatch-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy flate... Var rank 64 nylig. I dag har jeg bare kommet på supertard team som blir totalt overkjørt og har null kommunikasjon. Så det ble rett ned på 59. Strake veien.
Ser ut som jeg mister mye mer på et tap enn jeg tjener på en vinn.

Har det noe for seg å "prefer" på de som det er verdt å spille med?

Endret av PantZman
Lenke til kommentar

Fy flate... Var rank 64 nylig. I dag har jeg bare kommet på supertard team som blir totalt overkjørt og har null kommunikasjon. Så det ble rett ned på 59. Strake veien.

Rank har lite å si. Man spiller vel med venner for å vinne/ha det gøy? Helst ha det gøy :D

Kjedelig å spille mot folk som er for dårlige også da ;)

En klassiker å klager på at alle andre på laget er "tards". Mens han som sier det sansynligvis er like dårlig :p

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Rank har lite å si. Man spiller vel med venner for å vinne/ha det gøy? Helst ha det gøy :D

En klassiker å klager på at alle andre på laget er "tards". Mens han som sier det sansynligvis er like dårlig :p

Er selvfølgelig ikke kjekt å vinne eller tape uten motstand.

Når det er null kommunikasjon og ingen taktikk så er det rimelig tard vil jeg si. Ikke skifter de helter heller. Da kan de like gjerne spille quickmatch om de ikke engang vil prøve å vinne.

Endret av PantZman
Lenke til kommentar

Er selvfølgelig ikke kjekt å vinne eller tape uten motstand.

Når det er null kommunikasjon og ingen taktikk så er det rimelig tard vil jeg si. Da kan de like gjerne spille quickmatch om de ikke engang vil prøve å vinne.

Få deg flere venner å spille med  :thumbup:  

PM sendt ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Blizzard har vel selv sagt at de er på langt nær fornøyd med competitive pdd., men at det er bedre at det er der som en mulighet enn at de ikke hadde sluppet det enda. 

Virker iallefall ut som de hører på spillerne, max 1 av hver helt regelen var en etterlyst begrensing av spillerne. 

Lenke til kommentar

Rank systemet er fubar. Det verste er at jeg bare taper og taper. Kommer seg aldri opp.

Du er dårlig og har dårlige venner, betyr det :)

Middels. Få/ingen venner. Men noe er rart er det med dette systemet. I qp taper man noen og vinner noen. I ranked er det bare tap. Lagene jeg ender opp med er det alltid noe med. Noen som ikke kan eller vil spille.

Endret av bubba477
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Rank systemet er fubar. Det verste er at jeg bare taper og taper. Kommer seg aldri opp.

Du er dårlig og har dårlige venner, betyr det :)

Slapp av litt du nå. Hele dette ranking systemet er usaklig. 

Går ned en full rank ved tap, ved vinn går jeg opp en bitte liten bit på streken.

Gir det noen mening?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Fikk endelig satt meg ned å spilt litt ranked i går nå som de har fått "fikset det".

Gikk fra rank 45 til 53 på ca. 5 timer .

Nesten 1 rank opp ved wins og 1/3-1/4 rank ned ved tap. 

Så om man taper mer rank enn man vinner, så er det garantert pga. hidden MMR tilsier at du egentlig burde vært en lavere rank mtp. på resultatene dine, slik som i flere andre spill.

Ellers har jeg merket at antall medaljer hjelper mest når du taper, og gjør nesten ingenting når du vinner.

Så spill for å vinne, ikke for medaljer.

En god Mercy er potensielt gamebreaking. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...