PantZman Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 (endret) Fy flate... Var rank 64 nylig. I dag har jeg bare kommet på supertard team som blir totalt overkjørt og har null kommunikasjon. Så det ble rett ned på 59. Strake veien.Ser ut som jeg mister mye mer på et tap enn jeg tjener på en vinn.Har det noe for seg å "prefer" på de som det er verdt å spille med? Endret 17. juli 2016 av PantZman Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 (endret) Fy flate... Var rank 64 nylig. I dag har jeg bare kommet på supertard team som blir totalt overkjørt og har null kommunikasjon. Så det ble rett ned på 59. Strake veien. Ser ut som jeg mister mye mer på et tap enn jeg tjener på en vinn. Har det noe for seg å "prefer" på de som det er verdt å spille med? Rank har lite å si. Man spiller vel med venner for å vinne/ha det gøy? Helst ha det gøy Kjedelig å spille mot folk som er for dårlige også da En klassiker å klager på at alle andre på laget er "tards". Mens han som sier det sansynligvis er like dårlig Endret 17. juli 2016 av Nizzen Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 (endret) Fy flate... Var rank 64 nylig. I dag har jeg bare kommet på supertard team som blir totalt overkjørt og har null kommunikasjon. Så det ble rett ned på 59. Strake veien. Ser ut som jeg mister mye mer på et tap enn jeg tjener på en vinn. Har det noe for seg å "prefer" på de som det er verdt å spille med? Rank har lite å si. Man spiller vel med venner for å vinne/ha det gøy? Helst ha det gøy Kjedelig å spille mot folk som er for dårlige også da En klassiker å klager på at alle andre på laget er "tards". Mens han som sier det sansynligvis er like dårlig Er selvfølgelig ikke kjekt å vinne eller tape uten motstand. Når det er null kommunikasjon og ingen taktikk så er det rimelig tard vil jeg si. Ikke skifter de helter heller. Da kan de like gjerne spille quickmatch om de ikke engang vil prøve å vinne. Endret 17. juli 2016 av PantZman Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Fy flate... Var rank 64 nylig. I dag har jeg bare kommet på supertard team som blir totalt overkjørt og har null kommunikasjon. Så det ble rett ned på 59. Strake veien. Ser ut som jeg mister mye mer på et tap enn jeg tjener på en vinn. Har det noe for seg å "prefer" på de som det er verdt å spille med? Rank har lite å si. Man spiller vel med venner for å vinne/ha det gøy? Helst ha det gøy Kjedelig å spille mot folk som er for dårlige også da En klassiker å klager på at alle andre på laget er "tards". Mens han som sier det sansynligvis er like dårlig Er selvfølgelig ikke kjekt å vinne eller tape uten motstand. Når det er null kommunikasjon og ingen taktikk så er det rimelig tard vil jeg si. Da kan de like gjerne spille quickmatch om de ikke engang vil prøve å vinne. Få deg flere venner å spille med PM sendt Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Faen, 21:9 er nerfa, så man får ikkje mere fov. Bildet blir bare strekt ut for å fylle skjermen. Patchnotes: 21:9 support. Nei for ¤#%"& det er det #¤&%# ikkje !! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Hadde jeg visst at Blizzard skulle gi så F i 21:9 hadde jeg faktisk ikke kjøpt det. "Dessverre" kjøpte jeg det to dager før jeg fant det ut Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 20. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2016 Det blir ikke strekt, bare forstørret så man ser faktisk mindre i toppen og bunnen av bildet ved å bruke 21:9 21:9 16:9 på 21:9 skjerm Rett og slett en ulempe og ikke holde seg til 16:9 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Er det ekkelt å spille 16:9 på en 21:9 skjerm? Eller venner man seg til det og ignorerer svarte streker? En annen løsning kan jo være å dytte 16:9-bildet til en av sidene og så fylle resten med feks Discord eller noe annet relevant. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 Kan se ut som taper du flere kamper på rad så kan du miste ~1 rank i slengen. Samme når du vinner (kan gå opp ~1 rank). Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Rank systemet er fubar. Det verste er at jeg bare taper og taper. Kommer seg aldri opp. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Rank systemet er fubar. Det verste er at jeg bare taper og taper. Kommer seg aldri opp.Du er dårlig og har dårlige venner, betyr det 1 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Altså ranking system er på jorda kan man si, har sett flere top 75+ klage på dette da de får 45-50ish spillere på laget, slikt skal ikke skje, men er season 1 og første fps spill til blizzard, det ordner nok seg etterhvert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Blizzard har vel selv sagt at de er på langt nær fornøyd med competitive pdd., men at det er bedre at det er der som en mulighet enn at de ikke hadde sluppet det enda. Virker iallefall ut som de hører på spillerne, max 1 av hver helt regelen var en etterlyst begrensing av spillerne. Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 (endret) Rank systemet er fubar. Det verste er at jeg bare taper og taper. Kommer seg aldri opp.Du er dårlig og har dårlige venner, betyr det Middels. Få/ingen venner. Men noe er rart er det med dette systemet. I qp taper man noen og vinner noen. I ranked er det bare tap. Lagene jeg ender opp med er det alltid noe med. Noen som ikke kan eller vil spille. Endret 22. juli 2016 av bubba477 1 Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 23. juli 2016 Del Skrevet 23. juli 2016 Rank systemet er fubar. Det verste er at jeg bare taper og taper. Kommer seg aldri opp.Du er dårlig og har dårlige venner, betyr det Slapp av litt du nå. Hele dette ranking systemet er usaklig. Går ned en full rank ved tap, ved vinn går jeg opp en bitte liten bit på streken. Gir det noen mening? 1 Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 23. juli 2016 Del Skrevet 23. juli 2016 Hvilken rolle spiller du mest? Det er bevist at suppports og andre som gjør lite damage får mindre poeng når du vinner. Det gjorde at jeg som Mercy main sluttet på dagen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 Fikk endelig satt meg ned å spilt litt ranked i går nå som de har fått "fikset det". Gikk fra rank 45 til 53 på ca. 5 timer . Nesten 1 rank opp ved wins og 1/3-1/4 rank ned ved tap. Så om man taper mer rank enn man vinner, så er det garantert pga. hidden MMR tilsier at du egentlig burde vært en lavere rank mtp. på resultatene dine, slik som i flere andre spill. Ellers har jeg merket at antall medaljer hjelper mest når du taper, og gjør nesten ingenting når du vinner. Så spill for å vinne, ikke for medaljer. En god Mercy er potensielt gamebreaking. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 Spilte mot en god Mercy i går. Vi var 5+1 på begge lag, og hun var ekstremt flink til å plassere seg slik at vi ikke fikk tatt henne lett. Fikk noen viktige resurrections og healet mye. Veldig frustrerende å spille mot en god mercy og et lag som vet å beskytte healerne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå