Gå til innhold

Overwatch-tråden

Anbefalte innlegg

Fordi du må spille ferdig og får redusert poeng.

Fant ut det. Hvor mye XP du får redusert burde vært avhengig av hvor mye som er igjen fra kampen. Om folk quitter når det er under X antall sekunder igjen burde man ikke få redusert noe. Teit av folk å kunne quitte 5 sekunder før slutt fordi de taper.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Fordi du må spille ferdig og får redusert poeng.

Fant ut det. Hvor mye XP du får redusert burde vært avhengig av hvor mye som er igjen fra kampen. Om folk quitter når det er under X antall sekunder igjen burde man ikke få redusert noe. Teit av folk å kunne quitte 5 sekunder før slutt fordi de taper.

Jepp, møtt på flere idioter som quitter rett før de taper, og så ender vi opp med redusert gevinst. 

Lenke til kommentar

Er man over 18 er det bare å registrere seg på Brigaden.no. Der blir vi å sette sammen et lag til å spille competitivt, men også for å spille sammen på quick play eller custom match.

Morsomt å spille competitive, men man må være minst 3 sammen tenker jeg. Fulle lag er kult da. Da får man virkelig sett hvor mye samarbeid har å si.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke logikken bak rankingen. Tapte en kamp, mistet 95% av hele ranken min. Vant 2 kamper og jeg er nesten nærme en kvart level. Tror jeg må vinne 5-6 ganger for å fylle en bar nå men mister nesten hele ved 1 tap. 

Lenke til kommentar

Skjønner ikke logikken bak rankingen. Tapte en kamp, mistet 95% av hele ranken min. Vant 2 kamper og jeg er nesten nærme en kvart level. Tror jeg må vinne 5-6 ganger for å fylle en bar nå men mister nesten hele ved 1 tap.

Slapp av, det er bare et spill.

Hvem bryr seg om rank :p

Lenke til kommentar

Slapp av, det er bare et spill.

Hvem bryr seg om rank :p

Klart folk bryr seg om rank. I et spill som er veldig konkurransebasert og eneste måten å måle seg på er rank (ikke XP-level) så er det jo logisk at folk bryr seg om det. 

Fram til de fikser slik at man ikke bare får 1/15 rank hvis noen på andre laget quitter rett før slutt så er competitive veldig ødelagt. Season 1 blir litt sånn test-sesong uansett. De burde ha fått fikset alt fram til Season 2, hvis ikke så spørs det hvor mye folk blir å spille det.

Lenke til kommentar

2man queue er best, 3 går greit det også. (ved win er det ca halvt level)

Full venneteam, never again, for lite exp/rating og for dårlig team.

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...