Blodappelsin Skrevet 28. mai 2016 Del Skrevet 28. mai 2016 Vet ikke om denne er postet tidligere; http://www.owinfinity.com/en/ Fantastisk nyttig for å se alt som er av damage numbers og liknende. Det er også linker til div spreadsheets under about us. Lenke til kommentar
hbrn Skrevet 28. mai 2016 Del Skrevet 28. mai 2016 Er forresten bare å adde meg også Lundeful#2425. Done. Folk må gjerne adde Hurfburn#2698 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Noen keen å spille match en fin dag? da snakker jeg selvsagt at du har 5 andre kompiser mot meg og mine kompiser Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Nizzen#2689 Medichore og fly hore Lenke til kommentar
Blake Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Har ikke spilt mange timene ennå, men liker godt Soldier 76, Mei og Lucio foreløpig. Hyperpolice#2541 Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Slenger med min her også, når folk først er i gang: Dawnbreeze#2886 Lenke til kommentar
Deerdevil Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 Deerdevil#21949 Vi er en gjeng snartgamle karer som speller en del, legg til hvis du er lei av å spelle aleine Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 Tror jeg har lagt til alle.min id er PantZerman#2632Spiller mest D.Va, men ikke noe problem å bruke andre. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 (endret) Tror jeg har lagt til alle. min id er PantZerman#2632 Spiller mest D.Va, men ikke noe problem å bruke andre. Klarte å få en 21 streak med D.Va, syk følelse. Men ugh, andre som sliter med Mei? hver gang jeg støter på henne føler jeg at det bare er å legge ned stikka, poengløst å prøve, med mindre du er McRee. Endret 31. mai 2016 av Dore123m Lenke til kommentar
hbrn Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 Men ugh, andre som sliter med Mei? hver gang jeg støter på henne føler jeg at det bare er å legge ned stikka, poengløst å prøve, med mindre du er McRee. Hold naturligvis avstand, pass på så hun ikke kan blokke en choke/gang bak deg. Angrip med en annen når hun er alene. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 Men ugh, andre som sliter med Mei? hver gang jeg støter på henne føler jeg at det bare er å legge ned stikka, poengløst å prøve, med mindre du er McRee. Hold naturligvis avstand, pass på så hun ikke kan blokke en choke/gang bak deg. Angrip med en annen når hun er alene. Spiller som oftest pub alene, dermed litt vanskelig å kommunisere med de andre på laget, spiller vanligvis også Reinhardt som er det naturlig byttet, mulig derfor jeg også biter meg ekstra merke i hvor plagsom den skapningen er. Lenke til kommentar
namhvo Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 Spiller ofte alene, men har fått kjøpt meg mic og installert discord. Er for gammel og opptatt for tryhard, så har for det meste vært casual. Foretrekker å spille med folk som liker å vinne, ikke med de som foretrekker solo kills og potg (som man ofte finner i pub)! Nam#2946 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 Da er det klart fra min side at Mcgree er mest op class in-game, nerf inc? Ikke har den bra damage men også bra CC som counter veldig mange andre class. CC er helt alright, men skaden Mcgree gjør er bare absurd, er man enda god med Mcgree, det endrer hele gamet. En annen som er insane er Tracer men dem har ikke håp i havet mot en som spiller Mcgree. Som healer så er tracer det verste jeg vet, men å ha en Mcgree i laget fikser biffen. Om det ikke nerfes så er det nesten 100% sikkerhet fra min side at Mcgree vil finne plass i alle teams. (som selvsagt ikke kjører super lame stil) Lenke til kommentar
Avean Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 Han er bra ja men ikke noe som burde justeres på. Han er farlig på kloss hold men så mange andre som kan håndtere han. Hanzo og Genji kan lett countre han på avstand, samme med Widowmaker. Om ikke en av de 3 klarer det så kan Reinhardt bringe andre heroes på kloss hold for å ta han ut. Jeg er ikke noe fan av ultimaten hans heller, vanskelig å få drept flere med til tider. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 Tror jeg har lagt til alle. min id er PantZerman#2632 Spiller mest D.Va, men ikke noe problem å bruke andre. Klarte å få en 21 streak med D.Va, syk følelse. Men ugh, andre som sliter med Mei? hver gang jeg støter på henne føler jeg at det bare er å legge ned stikka, poengløst å prøve, med mindre du er McRee. 39 kill i en game. Tror 19 var lengste kill streak. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 hehe, den brawlen som er nå er morsom, Genji VS Hanso. Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Har vært helt oppslukt av spillet siden release. Men ender ofte opp med å spille alene, eventuelt med en venn eller 2. Gjør det skarpt med Junkrat, Phara eller Torbjorn, men er udugelig som support (helt ok med Lucio og Symetra). Legg meg gjerne til for å spille en smule mer taktisk en solo, Phelix#2177 Har ingen intensjoner om noe proff spill, men liker å vinne Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 2. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2016 Da er det klart fra min side at Mcgree er mest op class in-game, nerf inc? Ikke har den bra damage men også bra CC som counter veldig mange andre class. CC er helt alright, men skaden Mcgree gjør er bare absurd, er man enda god med Mcgree, det endrer hele gamet. En annen som er insane er Tracer men dem har ikke håp i havet mot en som spiller Mcgree. Som healer så er tracer det verste jeg vet, men å ha en Mcgree i laget fikser biffen. Om det ikke nerfes så er det nesten 100% sikkerhet fra min side at Mcgree vil finne plass i alle teams. (som selvsagt ikke kjører super lame stil) Ganske så bekreftet på de offisielle forumene at McCree skal nerfes. Høyreklikk, roll, høyreklikk for å ta hele livet til en tank er problematisk (ifølge en av utviklerne). Tracer er utrolig morsom syns jeg, men man merker veldig godt latency og "favour the shooter" med henne. Dødd utallige ganger etter å egentlig ha blinket bak en vegg eller etter å ha brukt recall. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Da er det klart fra min side at Mcgree er mest op class in-game, nerf inc? Ikke har den bra damage men også bra CC som counter veldig mange andre class. CC er helt alright, men skaden Mcgree gjør er bare absurd, er man enda god med Mcgree, det endrer hele gamet. En annen som er insane er Tracer men dem har ikke håp i havet mot en som spiller Mcgree. Som healer så er tracer det verste jeg vet, men å ha en Mcgree i laget fikser biffen. Om det ikke nerfes så er det nesten 100% sikkerhet fra min side at Mcgree vil finne plass i alle teams. (som selvsagt ikke kjører super lame stil) Ganske så bekreftet på de offisielle forumene at McCree skal nerfes. Høyreklikk, roll, høyreklikk for å ta hele livet til en tank er problematisk (ifølge en av utviklerne). Tracer er utrolig morsom syns jeg, men man merker veldig godt latency og "favour the shooter" med henne. Dødd utallige ganger etter å egentlig ha blinket bak en vegg eller etter å ha brukt recall. Jeg har merket at Tracer ikke blir "borte" når hu blinker, du kan være heldig og treffe tracer i den "strålen" som hun blir til i det hun blinker. Jeg vet ikke om dette er en bugg men tracer har mange ganger da jeg har spilt junkrat blinket over mine granater/feller og blitt fanget eller truffet av granater. Det samme har skjedd på recall, at hun på en eller annan måte blir spolet tilbake men har fortsatt mulighet til og bli truffet mens dette blir utført. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå