MythiC8 Skrevet 7. november 2014 Rapporter Del Skrevet 7. november 2014 (endret) Den kom ut av det blå, quake lignende(?) skytespill annonsert på Blizzcon. Blizzards første nye IP siden StarCraft i 1998. Mer info og mulighet til å signe opp for beta, som visstnok kommer allerede i 2015, her: http://eu.battle.net/overwatch/en/ Trailer Gameplay Kommer vel noe mer info når panelene starter får vi håpe Endret 7. november 2014 av MythiC8 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. november 2014 Rapporter Del Skrevet 7. november 2014 Ser frem til det, for min del virker det som én del TF2, én del UT, én del CS (et av mapsa minte meg om de_dust), krydra med Blizzard-ting. Torbjörn er som snytt ut av The Lost Vikings for eksempel. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 7. november 2014 Rapporter Del Skrevet 7. november 2014 Jeg var så naiv at jeg trodde de skulle annonsere WC4 Også var det bare noe som ser ut TF3... Blir sikkert gøy da, men akkurat nå er det bare litt bleeeeh. 1 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 7. november 2014 Rapporter Del Skrevet 7. november 2014 (endret) Så litt spennende ut. FPS er en ganske bold move av Blizzard. Jeg hadde sett for meg at når de først kom med en nye IP så ville det vært et 3rd person spill av et slag. Har ihvertfall lenge håpet på at de skulle gjenopplive Starcraft: Ghost. Men guuuuud.. Kan ikke bare Blizzard starte å lage animasjonsfilmer først som sist, for den Overwatch introen, fy faen sier jeg bare. Ja den har kanskje ikke den samme nitty, gritty realistiske looken som SC2, D3 og WoW, men gud bedre for en artig fullaften animasjonsfilm det kunne vært. Passet midt i blinken for alle aldre tror jeg. Fikk ihvertfall en instant Pixar følelse av den, bare mye tøffere og mer action. Endret 7. november 2014 av Cappo 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 7. november 2014 Rapporter Del Skrevet 7. november 2014 (endret) Herlig at han vakten sitter og spiller HS ^_^ Kule karakterer/klasser. Dette skal absolutt spilles. Endret 7. november 2014 av Slai Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. november 2014 Rapporter Del Skrevet 7. november 2014 WC4 hadde selvfølgelig vært evig fett, men jeg klager ikke på Overwatch. Ser frem til å leke meg med både Tracer, Deathwidow og Honzu. Samt Winston, for hvem vil ikke spille en gorilla i mech-drakt med briller? Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 7. november 2014 Rapporter Del Skrevet 7. november 2014 (endret) Fikk meg et flir når jeg så vakten og hearthstone spillinga Kanon trailer som alltid fra blizzard. Ser spennende ut, men kommer det ikke på konsoll, styrer jeg unna. Får håpe det blir multiplattform. Endret 7. november 2014 av Rottenspacehead Lenke til kommentar
Slai Skrevet 7. november 2014 Rapporter Del Skrevet 7. november 2014 Hvis de bare hadde sluppet tastatus+mus til slikt bruk på konsoll, a la Razer Nostromo, kunne jeg lett hatt dette til PS4, men uten det må det nok bli PC-versjonen. FPS tross alt . Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. november 2014 Rapporter Del Skrevet 7. november 2014 Ja, slike spill er som skapt for mus og tastatur. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 8. november 2014 Rapporter Del Skrevet 8. november 2014 (endret) I utgangspunktet ja, men etter min mening, når FPSene er multiplattform, så er de skapt for konsoll pågrunn av hvordan bevegelsene fungerer etc. CS fungerer så absolutt ikke på konsoll. BF, cod etc derimot... kall meg gærn, men synes det føles helt for ***** på PC, og naturlig og mye bedre på konsoll. Smaken er vel som baken.. Krysser fingrene for at begge leirer blir fornøyd Endret 8. november 2014 av Rottenspacehead Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 8. november 2014 Rapporter Del Skrevet 8. november 2014 Spill med ADS fungerer til Konsoll, Overwatch har ikkje dette på alle characterene, derfor er konsoll uaktuelt.Gleder meg selv veldig til spillet, det virker dritt kult Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 8. november 2014 Rapporter Del Skrevet 8. november 2014 En god stund siden Blizzard har kommet med en ny ip, selv så er jeg mer fan av rollespill osv, men dette så faktisk gøy ut! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. november 2014 Rapporter Del Skrevet 8. november 2014 Jepp, 17 år. Gode gud. Gleder meg som en unge. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 8. november 2014 Rapporter Del Skrevet 8. november 2014 I utgangspunktet ja, men etter min mening, når FPSene er multiplattform, så er de skapt for konsoll pågrunn av hvordan bevegelsene fungerer etc. CS fungerer så absolutt ikke på konsoll. BF, cod etc derimot... kall meg gærn, men synes det føles helt for ***** på PC, og naturlig og mye bedre på konsoll. Smaken er vel som baken.. Krysser fingrene for at begge leirer blir fornøyd For all del, spill med stikke, men syntes likevel vi andre kan få spille med en razer-liknende greie selv på konsoll om vi ønsker =) . Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. november 2014 Rapporter Del Skrevet 8. november 2014 Så akkurat at Jack Frags hadde lagt ut et klipp på Youtube om dette spillet. Jeg synes det ser knall bra ut så langt De har nok en stor jobb foran seg med å balansere de forskjellige klassene, sånn at ikke alle ender opp med å kun spille en klasse. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 8. november 2014 Rapporter Del Skrevet 8. november 2014 Helt ærlig synes jeg Overwatch så skikkelig 'meh' ut. Ser ut som typisk TF2-klone som ikke tør å prøve så alt for mye nytt. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 8. november 2014 Rapporter Del Skrevet 8. november 2014 Helt ærlig synes jeg Overwatch så skikkelig 'meh' ut. Ser ut som typisk TF2-klone som ikke tør å prøve så alt for mye nytt. Haha, eg lo godt Det minner om TF2, men er da langt ifra likt, er mye mer ability based enn TF2. Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 8. november 2014 Rapporter Del Skrevet 8. november 2014 Det så jo ganske så uspennende ut. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 8. november 2014 Rapporter Del Skrevet 8. november 2014 Likte det, jeg. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. november 2014 Rapporter Del Skrevet 8. november 2014 Jeg kjenner ikke at jeg ble veldig hypet på dette her, men det kan jo endre seg når jeg får prøvd det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå