Gå til innhold

Er det noen som har kjøpt 9800SE?

TRB

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp bestilt et Sapphire 9800SE kort. Dette kortet har 256 bits minnebus, men bare 4 pipelines. Kortet er klokket med 325 kjerne og 590 minne.

Begynner å bli veldig skeptisk. Det er mye negativt om SE kortene. Har også sett på mange tester at 9800 SE med 256 bits minne knapt kommer opp mot 9600 PRO. 9800 SE kort med 128 bits minnebuss er rett å slett elendig. MEN hvis man er så utrolig heldig at man kan softmodde kortet, KAN man få et kort som yter nesten like bra som et fullverdig 9800 PRO.

Derfor er spørsmålet om det er noen som har kjøpt et Sapphire 9800 SE kort med de specs som er over. Og om det er moddbart.

Betaler nesten 2000 kr inkl. porto for kortet. Jeg ønsker ingen debatt om at jeg kunne lagt i noen hundrelapper til for å få ditt og datt, eller kjøpt et 9600XT for rundt 1500 kr.

Håper noen kan gi meg et svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er et Sapphire. Har sett på en annen plass i forumet at Hercules AIW 9800 SE har blitt softmoddet. Lurer på om jeg skal forandre bestillingen til dette kortet. Er det flere som har Hercules AIW og har fått til å softmodde dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...