Bjerknez Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Da har jeg kjøpt meg AC router etc. og nå får jeg faktisk MER enn de 100/100 jeg abonnerer på. Faktisk 104/102. Men når jeg feks. laster opp en mappe med videoer til JottaCloud, så ser jeg i følge beregningen nederst i Jottacloud ruten at den overfører med maks 28Mbit/s. Mener jeg har hørt at ikke JottaCloud har noen begrensning jeg? Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Jo, det er nok pågående opplastninger til Jotta totalt som kan føre til litt begrensninger.. Prøvde og å bruke nettet hos mamma, da hun har 10x høyere nett enn jeg har, men det gikk bare ca dobbelt så raskt.. Men varierer en del når på døgnet osv.. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 8. november 2014 Forfatter Del Skrevet 8. november 2014 Jeg lot backup til Jottacloud stå på over natten og når jeg sto opp på morgenen så så jeg hastigheten faktisk lå på 95-100Mbps. Tar sikkert bare litt tid før farten øker. Men den AC routeren til Asus er bare helt rå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå