theobvious Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Hei Så jeg skal sove et annet sted enn hjemme idag og der er ikke routeren i nærheten av der jeg er. Så jeg har ikke innstallert driver på nettverkskortet siden jeg sist reinnstallerte. Dette er mitt nettverkskort: http://www.asus.com/no/Networking/PCEN15/HelpDesk_Download/ Men når jeg laster ned filen så kommer bare denne mappen på bilde opp. Så etter jeg har gjort om rar. filen så ender bare denne mappen opp kalt: "driver" men inni den er det bare oprativsystem alternativer. Så ikke noe slags start nedlastingsfil greie:P Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 høyreklikk på min datamaskin - behandle - enhetsbehandling - under nettverk finner du nettverkskortet ditt - høyreklikk - egenskaper - driver - update driver - browse til mappen "driver" 1 Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 7. november 2014 Forfatter Del Skrevet 7. november 2014 Gjorde som du skrev og det står at driveren er oppdatert. Men ingenting skjer, den bare søker ikke. Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 7. november 2014 Forfatter Del Skrevet 7. november 2014 (endret) Tror ikke jeg finner internetkortet mitt se her. Endret 7. november 2014 av theobvious Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå