Shadowxx Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Har en laptop med en ssd i og nå vil den ikkje boote kommer ikkke inni safe mode ps har illke cd rom. Reboot and select proper boot device Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Har du en minnepenn i maskinen under boot? Har du satt bios til ahci og korrekt disk som prio 1? Eventuelt om du har uefi bios kan du sette uefi som standard boot device og se hva som skjer, Lenke til kommentar
Shadowxx Skrevet 8. november 2014 Forfatter Del Skrevet 8. november 2014 Ssd står 1. Boot som den alltid har gjort. Den finnet den i bios men når prøver og kjøre lazesoft recover sute . Så er det ingen ssd skulle hat win key og nien filer og bilder på den før eg hadde gjort noe med ssd Lenke til kommentar
Shadowxx Skrevet 22. november 2014 Forfatter Del Skrevet 22. november 2014 Kan eg få ut win8 key og noe filer ? Lenke til kommentar
wil Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Hei. Har du gjort noe spessielt med PC`en din før den ble slik? Har den falt i bakken? Har det vært strømbrudd som har gjort at PC`en har skrudd seg av? Vanskelig å si hva som kan ha skjedd, men du kan prøv å starte opp PC`en med en Linux LiveCD og se om du får ut noen filer. Hvis Linux LiveCD`en ikke finner SSD`en din med filene på, så er det nok ikke mye du får gjort. Hvis det er en Laptop med Pre installert Windows 8 på, så vil jeg tro at Windows 8 nøkklen står under PC`en på en klistrelapp. Lenke til kommentar
Shadowxx Skrevet 22. november 2014 Forfatter Del Skrevet 22. november 2014 Sitte eg husker er at tlf overført filer til pc så re starte pc. Ville den boot. Kjørte en live cd som eg åpne mapper på husker ikkje hva det heter. Lenke til kommentar
Shadowxx Skrevet 22. november 2014 Forfatter Del Skrevet 22. november 2014 Fikk win8 av Microsoft online Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå