Pomfri Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Viktigste er at man har lov å kjøre bil neeh, bil er ikke så viktig, man har da buss! Yeah right! Kollektiven er bare dritt! Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 joda... den går i... øh... er det 80 mil på en lad? Eller var det bare 60? Så det er nok til og ta en rundtur eller to i byn... hehe... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 joda... den går i... øh... er det 80 mil på en lad? Eller var det bare 60? Så det er nok til og ta en rundtur eller to i byn... hehe... 80 mil? er du riv ruskende GAL? Det må være nyeste modellen med NASA batteri! Den går max 10mil på en lad. *kjører think nesten hver dag* Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 hohoho! siden jeg er den kvinnelige Dikksie så sier jeg: drikker oss drita og knuller søte gutter med en knallrød kondom.. Skal du noe til helga?? ja.. tenkte jeg sku ta en tur på fylla da.. og..ehm.. kjøpe no røde greier.. *fnis* hvis jeg er riktig heldig får jeg gjort resten av det og.. lov å håpe.. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Skal du til kr.sand da? Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Skal du til kr.sand da? nei.. grimstad.. kose med tonetøsen og hunken min;) Lenke til kommentar
CFD Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 hohoho! siden jeg er den kvinnelige Dikksie så sier jeg: drikker oss drita og knuller søte gutter med en knallrød kondom.. Skal du noe til helga?? Nå får du ****** meg gi deg din perverse lille drittunge for ******! Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 joda... den går i... øh... er det 80 mil på en lad? Eller var det bare 60? Så det er nok til og ta en rundtur eller to i byn... hehe... 80 mil? er du riv ruskende GAL? Det må være nyeste modellen med NASA batteri! Den går max 10mil på en lad. *kjører think nesten hver dag* Såpass... jaja... Thats a shame... hvor\hva har jeg plukka opp 80 i fra da? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 joda... den går i... øh... er det 80 mil på en lad? Eller var det bare 60? Så det er nok til og ta en rundtur eller to i byn... hehe... 80 mil? er du riv ruskende GAL? Det må være nyeste modellen med NASA batteri! Den går max 10mil på en lad. *kjører think nesten hver dag* Såpass... jaja... Thats a shame... hvor\hva har jeg plukka opp 80 i fra da? max farten kanskje? De gamle modellene hadde maxfart på 90 i slakk nedoverbakke, de nye har visst 110. Meget bra bil foresten, anbefales på det varmeste om du ikke har behov for å kjøre lengre strekninger. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Nå får du ****** meg gi deg din perverse lille drittunge for ******! :grine: ... ? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Sorry altså. Ble bare litt irritert her.. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 /me ønsker seg Think.... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Utesteder jah... *glede seg til å bli 18* Da skal man ha det kult... på 18 års dagen min skal jeg ta en tur innom alle utestedene i byn hvor man trenger legg og ta en drink på hvert sted... Lurer på hvor langt jeg hadde komt før dem hadde nekta og slippe meg inn pga fyll...? ganske lang tid, hvis du sjekker noen aldersgrenser, så merker du at de fleste stedene er det 20 år er sånn her, vet ikke om det er vanelig, men tror det Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jaja... må begynnt tildlig på kvelden dah... hehe. Veit det er noen steder hvor folk kan vere til ett visst tidpunkt så blir dem pelma ut om dem er under 20... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Tja, egentlig så finens det ikke noe som heter 20 års grense, det er bare for at bartenderne skal slippe å spørre etter legg det er 20 år, og for å kaste ut drittunger. På enkelte kafeer blir man pelmet ut etter klokken 7 eller 9 om du er under 20, men om du oppfører deg normalt, ikke bråker så jævlig og handler så får du bli. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 faktisk så er det 20 års grense etter en tid, dette bestemmer baren selv, men sprit eller lignende hvis man har 18 år, og man blir kastet ut hvis man er under 18 år, ble det selv en gang, og hvis de hadde kunne lat meg bli, så hadde de gjort det. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 /me ønsker seg Think.... Vell....trudde de fleste kjerringene bare satt i baksettet på bilene jeg Men skal du ha think..ikke glem styling Angående topic... Når du blir 18 så er det meninga du skal råne rundt på stripa - slikt som Diaz gjør...med råe biler, fine damer i baksettet feste osv... det er livet! (inntil man blir 20) Jesshææææeim! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Men 20 års grensen er noe utestedet selv bestemmer om de vil ha. De kaster dog ikke ut personer som kjøper mat og drikkevarer og oppfører seg som folk. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 /me ønsker seg Think.... Vell....trudde de fleste kjerringene bare satt i baksettet på bilene jeg Men skal du ha think..ikke glem styling Vel nå er ikke jeg som de fleste kjerrigene da. Hehe. Styling jah.. må vel til det! Vil ha MC og men det kan jeg ikke før jeg er 21. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Vil ha MC og men det kan jeg ikke før jeg er 21. spørs hvor kravstor du er til MC'en det! 18 for opp til 600cc 21 for uendeligcc! men om du tar mellomklasselappen når du er atten så blir den automatisk tunglappen etter to år, så om du tar mellomklasse når du er 18år og en mnd så kan du kjøre tung sykkel når du er 20år ig en mnd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå