knutby Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Åssen lover har men når man blir 18? Kjøpe øl, greit det.. men er det noen sære lover som også gjelder? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Visa er vel 18 års grense på. Får lov å se 18års filmer på kino. Røyke og drikke seg dritings uten at foreldre kan si noe særlig på det Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Viktigste er at man har lov å kjøre bil Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Viktigste er at man har lov å kjøre bil neeh, bil er ikke så viktig, man har da buss! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 du får jo stemmerett da;) Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 du får jo stemmerett da;) Ja det er vel egentlig det viktigste! Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Eg har aldri brukt stemmeretten min. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Piller seg i nesen og surfer videre på forumet... Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Når man blir 18 drikker man seg drita og knuller søte jenter med en knallRØD kondom! Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Hva gjør jenter som blir 18 da? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Når man blir 18 drikker man seg drita og knuller søte jenter med en knallRØD kondom! Hva vet du om det? Lenke til kommentar
knutby Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 Eg har aldri brukt stemmeretten min. akkurat det tror jeg aldri jeg kommer til å gjøre... Politikk er tøft på holmgang(kaste sko etter hverandre osv) men ikke ellers... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Eg har aldri brukt stemmeretten min. akkurat det tror jeg aldri jeg kommer til å gjøre... Politikk er tøft på holmgang(kaste sko etter hverandre osv) men ikke ellers... Sikkert veldig tøft når Hagen kaster bestemora di på gata fordi hun ikke har råd til å betale for sykehjemsplass Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Når man blir 18 drikker man seg drita og knuller søte jenter med en knallRØD kondom! Hva vet du om det? Ingenting.. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Hva gjør jenter som blir 18 da? hohoho!! hvis jeg hadde vært den kvinnelige Dikksie så hadde jeg sagt: drikker oss drita og knuller søte gutter med en knallrød kondom.. men nja.. jenter på 18 kommer inn på utesteder med 18-årsgrense.. og tar lappen.. og stemmer og sånn.. egentlig akkurat som gutter på 18.. halvveis.. ikke alle jentene kjøper seg bil så de kan råne å sjekke 14tisser da.. menmen Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jeg tenkte jeg skulle ta lappen og skaffe meg Think (el-bil) putte ett rått annlegg i den og spille inn rånebil lyder på en kasett\cd... så skal jeg frese rundt med alle vinduene åpne og rånebil lyden på fullt... Det kunne blitt bra konge... hehe... : Lenke til kommentar
CFD Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Ikke noe særlig. Man går inn på et sted hvor de vet de sjekker legg og brifer med legget ditt. Går også i butikken og kjøper øl for et par hundre kroner og står i kasse med et glis Er iallefall mine erfaringer Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Utesteder jah... *glede seg til å bli 18* Da skal man ha det kult... på 18 års dagen min skal jeg ta en tur innom alle utestedene i byn hvor man trenger legg og ta en drink på hvert sted... Lurer på hvor langt jeg hadde komt før dem hadde nekta og slippe meg inn pga fyll...? Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 hohoho! siden jeg er den kvinnelige Dikksie så sier jeg: drikker oss drita og knuller søte gutter med en knallrød kondom.. Skal du noe til helga?? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jeg tenkte jeg skulle ta lappen og skaffe meg Think (el-bil) putte ett rått annlegg i den og spille inn rånebil lyder på en kasett\cd... så skal jeg frese rundt med alle vinduene åpne og rånebil lyden på fullt... Det kunne blitt bra konge... hehe... : Problemet med Think er at strømmen ikke varer så lenge da. . . Og sikkert ikke noe lenger med ett satans annlegg. Men en stylet Think hadde vært heftig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå