Supascoopa Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 har en Sony tv, pleier ofte og plugge dataen i den for og se på netflix, men etter 10-15 minutt kommer det "scenevalg har blit endret" også er skjermen svart til jeg rører på musa/tastaturet. Dette er utrolig irriterende, og det merkelige er att det kun skjer med netflix, om jeg bruker en mediaspiller som vlc og ser på film, så blir aldri skjermen svart. Hva kan dette komme av og hvordan fikser jeg det? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 (endret) Home/systeminnstillinger/scenevalg og velg bort auto. Når du er inne på systeminnstillinger så har du noe som heter Øko, sjekk i den menyen at strømsparing PC inngang er satt til av. Håper det hjelper Endret 7. november 2014 av KimWhinesAlot Lenke til kommentar
Supascoopa Skrevet 7. november 2014 Forfatter Del Skrevet 7. november 2014 Tusen takk! Hvilket scenevalg burde brukes? har på standard nå og ble litt merkelig Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 (endret) Visst du går på visning og deretter på bilde, så kan du der tweake lys, farger og kontrast. Jeg har Bakgrunnslys på max, kontrast på max, lysstyrke 55, farge 55, fargetemperatur kjølig, skarphet 75. Helt nederst kan du velge avanserte innstillinger å der har jeg sortnivå korrigering høy, avansert kontrast middels, fremhev hvitt høy, ekte farger lav. detalj forbedring lav, kant forbedring lav. Du kan jo selfølgelig tweake alt dette etter eget ønske, men for meg ser disse innstillingene best ut Endret 7. november 2014 av KimWhinesAlot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå