panden Skrevet 20. oktober 2001 Del Skrevet 20. oktober 2001 Hei, Jeg har et Intel 21143-basert PCI Fast ethernet kort på en bærbar, men jeg får en feilmelding på det. Det står at enheten enten ikke er til stede (det er det jo), at den ikke fungerer riktig eller at det ikke har alle drivere installert. Noen som vet hva som kan være galt? Lenke til kommentar
bulldog76 Skrevet 23. oktober 2001 Del Skrevet 23. oktober 2001 Quote: On 2001-10-20 15:24, panden skrev:Hei, Jeg har et Intel 21143-basert PCI Fast ethernet kort på en bærbar, men jeg får en feilmelding på det. Det står at enheten enten ikke er til stede (det er det jo), at den ikke fungerer riktig eller at det ikke har alle drivere installert. Noen som vet hva som kan være galt? Du sier at det er et PCI - kort? Da er det vel i tilfelle et mini-pci? Mulig du har lagt inn feil driver? Lenke til kommentar
magnavox Skrevet 23. oktober 2001 Del Skrevet 23. oktober 2001 Da burde du jo legge inn driver på nytt? Bruker du windows? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå