Freia Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Hei, Mitt navn er Stefany og jeg er en web programmer. Over de siste 4 årene har jeg lagd mer enn 20 hjemmesider og jeg føler at jeg har erfaring til å kunne lage en hjemmeside som du vil ha. Jeg har laget forumer, nettbutikker, sosiale medier, nettaviser, dating-systemer og mye mer. Av programmeringsspråk kan jeg XHTML, CSS, JavaScript, PHP, Perl, MySQL, MSSQL, SQLite, WordPress, Joomla, CodeIgniter, REST, SOAP, OsCommerce, XML og AJAX. Portfolio - www.dyulgerova.info Skype - age_of_empires3 Med hilsen, Stefany Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 En "web programmer" som mener at XHTML, CSS, REST, SOAP, XML, WordPress og Joomla er programmeringsspråk? Lenke til kommentar
sdfsdfjk Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 En "web programmer" som mener at XHTML, CSS, REST, SOAP, XML, WordPress og Joomla er programmeringsspråk? Det er vel script, det er snakk om Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 En "web programmer" som mener at XHTML, CSS, REST, SOAP, XML, WordPress og Joomla er programmeringsspråk? Det er vel script, det er snakk om Nei, dette er ikke scriptspråk (som forøvrig også faller innenfor kategorien programmeringsspråk) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå