Torstein Norum Bugge Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Skulle egentlig blitt lansert 3. november.Android 5.0 Lollipop blir forsinket Lenke til kommentar
henrikdosvik Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Feil: Flere nexus enheter har allerede fått den nye oppdateringen, blandt annet meg selv. Neste gang anbefaler jeg virkelig og sjekke opp fakta. Lenke til kommentar
KristofferHelle Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 https://code.google.com/p/android-developer-preview/issues/detail?id=189#c98 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Har såvidt jeg vet ikke fått oppdateringen verken på Nexus 5 eller Nexus 7 her i huset, men det er kanskje like greit. Heller at det utsettes noen dager og at det fungerer, enn at de slipper ut ødelagt software. 1 Lenke til kommentar
Kim Berg Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Jeg har gått steget å lagt inn Lollipop på min LG G3 for noen dager siden, det fungerer meget greit, har dog merket litt hakking i ui, men ellers flyter det strålende, ingen kompabilitets-problemer med apper, Strømmen virker å holde seg greit, har ikke merket noe til WiFi problemer som de nevner i artikkelen. Så for de av dere som er kyndig nok, så er det verd å prøve ut, husk å ta backup, så en halvtime så er du oppe å går på Android 5.0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg