foto_12 Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 (endret) Canon Pixma MG7550 vs Epson Expression Photo XP-760 Skal kjøpe meg ny skriver, men har problemer med å velge. Kan noen gi meg tips/råd? Endret 7. november 2014 av foto_12 Lenke til kommentar
se# Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 (endret) Kan noen gi meg tips/råd? Ikke så my konkret jeg kan si. Jeg har en litt eldre Epson multifunksjon og den virker greit. Du linker til produkter fra Canon og Epson som er de to største på denn type skrivere, begge får gjerne bra kritikker i tester. Det svakeste punktet på min Epson er byggekvalitet, nesten alt er plast, og gjerne ganske tynn plast som det er lett å ødelegge hvis man ikke er forsiktig. Min har noen skavanker, men ingenting som hindrer vanlig bruk så langt. Antar at Canons modeller stort sett ligger på samme nivå i samme prisklasse. Har du mulighet til å se de i virkeligheten kan det være en god ide, se om du liker det ene designet bedre enn det andre. Se også etter åpenbare svakheter i byggekvalitet. Noe annet du må være klar over i denne klassen er små blekkpatroner, så skal du bruke den mye vil blekkutgiftene være hovedkostnaden. Endret 8. november 2014 av se# Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå