Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

En melding ut av det blå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor sender gutter en melding til jenta etter en stund med stillhet, hvor han sluttet å ta kontakt? Dere har en tendens til å plutselig dukke opp når jenta omsider har kommet seg videre.. angrer dere på at dere avviste henne, eller savner henne?

Anonymous poster hash: 6bb44...146

Han kjeder seg og har ikke noen andre å kontakte akkurat da.

Lenke til kommentar

ja. kan være så enkelt som det. I stunder hvor jeg kjeder meg, hender det en sjelden gang jeg sender sms til en og annen jente jeg har hatt noe med å gjøre før. Lite vits for noen egentlig.

Men han vet jo at jeg har følelser for han.. kanskje han bare trengte tid for seg selv å fordøye det.. men er rart at han spør hvordan det går med sånn helt plutselig. TS

Lenke til kommentar

Gjør det hele tiden, kalles for å "holde noen på gress", "holde døra åpen" osv.....

Det handler om:

"jeg vil ikke miste muligheten til å ha sex med deg"

og av og til

"jeg er litt ensom i kveld, hun er jo gira og blir sikkert med på litt prat"

mitt råd som gresspåholder: Har han kuttet kontakten var du nok ikke den store kjærligheten. Men det kan finnes flere grunner til det også, noen perioder er man rett og slett ikke mottakkelig for å få følelser for noen, man er for busy med jobb og andre ting at man orker ikke å innlede noe. Så sitter man der 2 måneder senere med masse fritid og tenker, "hun der ja, hun var jo egentlig ganske bra".

lykke til :p

Endret av Henrik2k
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Gjør det hele tiden, kalles for å "holde noen på gress", "holde døra åpen" osv.....

Det handler om:

"jeg vil ikke miste muligheten til å ha sex med deg"

og av og til

"jeg er litt ensom i kveld, hun er jo gira og blir sikkert med på litt prat"

mitt råd som gresspåholder: Har han kuttet kontakten var du nok ikke den store kjærligheten. Men det kan finnes flere grunner til det også, noen perioder er man rett og slett ikke mottakkelig for å få følelser for noen, man er for busy med jobb og andre ting at man orker ikke å innlede noe. Så sitter man der 2 måneder senere med masse fritid og tenker, "hun der ja, hun var jo egentlig ganske bra".

lykke til :p

Ja, håper på det siste da, at han innser at jeg er en bra jente. Vet han er mye opptatt med studier på sin kant.

Lenke til kommentar

Hender jeg gjør sånt, og det handler verken om gress eller kjedsomhet, men heller usikkerhet. Er litt allergisk mot meldinger, sliter alltid med å vite hva jeg skal si, og det hender ting blir utsatt, enten i det uendelige, eller bare i det lange. Kan finne på å svare på en melding på f.eks. Tinder etter en uke. Tolkes sikkert som noe helt annet, men der har du det iallefall.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Kan gjøre det av 2 grunner, trenger litt nærhet/trøst/sex whatever. Jeg ville riktignok ikke ha gjort det hvis jeg viste at jenta hadde følelser for meg. Eller så kan det være fordi jeg er usikker på om jenta egentlig er så veldig intressert og finner ut at jeg vil prøve alikevel. Hvis han avviste deg så er det nok det første som gjelder i dette tilfelle desverre.

Lenke til kommentar

Kan gjøre det av 2 grunner, trenger litt nærhet/trøst/sex whatever. Jeg ville riktignok ikke ha gjort det hvis jeg viste at jenta hadde følelser for meg. Eller så kan det være fordi jeg er usikker på om jenta egentlig er så veldig intressert og finner ut at jeg vil prøve alikevel. Hvis han avviste deg så er det nok det første som gjelder i dette tilfelle desverre.

ha ha ha, jeg tok på skjermen fordi jeg trodde det var et insekt…

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...