Blib Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Angående Xbox Live, må Xboxen da være direkte tilkoblet en router som er tilkobklet nettet, eller går det ann å koble den til nettet gjennom en annen maskin i nettverket mitt? Har nemlig koblet Xboxen min tl PCen for å bruke FTP, men går det da med Live? Og koster Live noe å bruke? Så plutselig noen som nevnte årsavgift eller noe i den dur. Er det ikke gratis(!!?) Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Ja live koster noe å bruke. Tror det ligger på ca. 5-600 i året. Lenke til kommentar
snikka Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Angående Xbox Live, må Xboxen da være direkte tilkoblet en router som er tilkobklet nettet, eller går det ann å koble den til nettet gjennom en annen maskin i nettverket mitt? Har nemlig koblet Xboxen min tl PCen for å bruke FTP, men går det da med Live? Og koster Live noe å bruke? Så plutselig noen som nevnte årsavgift eller noe i den dur. Er det ikke gratis(!!?) Det går an å koble til Xbox Live via en annen PC. Live koster å bruke, men i startpakken (499kr) følger headset, demospill og et års abonnement. MEN, har du moddet Xbox'en din kan du se langt etter Xbox Live Lenke til kommentar
StiSor Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 MEN, har du moddet Xbox'en din kan du se langt etter Xbox Live Har selv moddet xbox, og vært beta tester for Live her i Norge i flere måneder nå. Nå venter jeg spent på en forklaring hvorfor jeg egentlig må se langt etter Xbox Live når jeg har hatt så stor glede av det så langt? Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 MEN, har du moddet Xbox'en din kan du se langt etter Xbox Live Jeg skulle ønske at folk som ikke vet hva de snakker om ikke legger inn idiotisk feilinformasjon som dette. Lenke til kommentar
snikka Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Beklager, men det var hva jeg hørte fra en som hadde mod'et sin box. Men dette stemmer tydligvis ikke. Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Må du ikke ha en av og på knapp til chipen hvis du skal spille live ? Lenke til kommentar
Hotmale Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Les på www.xbox-scene.com . Der står det masse om xb live på modda xbox. Du kan ende opp med en ubrukelig xbox sier mange offere! men ikke spør meg, jeg har bare bestemt meg for å ikke spille live med min modda xb etter hva jeg har hørt og lest... Lenke til kommentar
Panter Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Les på www.xbox-scene.com . Der står det masse om xb live på modda xbox. Du kan ende opp med en ubrukelig xbox sier mange offere! men ikke spør meg, jeg har bare bestemt meg for å ikke spille live med min modda xb etter hva jeg har hørt og lest... Hardisken må være locket og boxen kjøre original bios. Altså skrudd av modchipen for de med det. Da ksal det være tut og kjør. Nye MS dashbordet går automatisk på nett så svææært viktig og ikke starte det fra Evox el, da er du fucket. Lenke til kommentar
derezzed Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 HAr Xboxen koblet opp til ruteren men har ikke Xbox Live enda... Er det fortsatt sjans for at HD-keyen er bannet? I og med at jeg ikke har Xbox Live enda? Lenke til kommentar
larskill Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Hvordan kobler man xboxen til pcen med ftp? Står sikkert en eller annen plass på forummet, men fant ikke noe. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 HAr Xboxen koblet opp til ruteren men har ikke Xbox Live enda... Er det fortsatt sjans for at HD-keyen er bannet? I og med at jeg ikke har Xbox Live enda? Nei. Du må koble til Live eller installere Live eller noe slikt. For å koble til Xboxen må du ha modchip, og all diskusjon rundt den er ulovlig på dette forumet. Spesielt hvordan bruke finesser på den vil jeg tippe Lenke til kommentar
StiSor Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 HAr Xboxen koblet opp til ruteren men har ikke Xbox Live enda... Er det fortsatt sjans for at HD-keyen er bannet? I og med at jeg ikke har Xbox Live enda? Så lenge du er helt sikker du ikke har vært borti noe som helst som har med Live å gjøre (f.eks. prøvd å trykke på noe Live knapper i spill eller dashboard) med chip enablet og koblet opp mot internet skal du ikke være bannet! Men har du gjort dette, spiller det lite rolle om du har Live abonnement eller ikke, har maskinen prøvd å få kontakt med Live blir den bannet uavhengig av abonnement! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå