Gå til innhold

Hva mener du en nyversjon av Mass Effect-trilogien bør ha?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ingen verdens ting. Bare å glemme at serien i det hele tatt eksisterte.

Fullstendig enig. Kommer aldri mere til å investere i noen trilogi fra Bioware. De fucka det så til de grader til i 3'ern.

Ja, enig... Forferdelig dette med spill altså.

Masse "store ord" fra folk her ser jeg. Storm i et vannglass er det hva dette kalles. I likhet med LMH så ser jeg heller ikke det store problemet. Hva er det egentlig folk forventet seg fra ME? Det er ikke Planescape: Torment eller lignende vi snakker om her, men et action eventyr med RPG-elementer.

Klart det er ting som kunne vært annerledes med trilogien.. Personlig så synes ejg dette hadde vært intet mindre enn en diamant av en trilogi hvis bare Bioware kunne brukt den geniale indoctrination teorien som den offisielle forklaringen. Det er først og fremst mitt ankepunkt mot serien. Ellers er det bare bagateller egentlig.

LarZen: Kos deg. :)

Lenke til kommentar

Fortsatt ingen som kunne tenke seg å fortelle kva dei synest var så grusomt med slutten?

Jeg vet ikke, folk klagde over mye forskjellige. Det gikk mest på at spillet i de siste minuttene introduserte ny, vesentlig lore, og ba deg velge en av tre slutter som var ganske like, og hvis konsekvenser ikke var så avhengig av valg spilleren hadde tatt underveis. Men jeg vet ikke helt hva folk hadde sett for seg. Det var jo ikke noen profeti her som hadde Shepard som "den utvalgte" eller noe sånt, slik som er vanlig i fantasy-historier, så at Shepard ikke hadde noen personlig tilknytning til det hele var jo ikke uventet.

Det som plaget meg mest var vel kanskje at det føltes som om trilogien avsluttet med en cliffhanger, spesielt når det gjaldt alle ombord på Normandy, men også når det gjaldt hva som ville skje videre. De ulike sluttene hadde jo ganske voldsomme konsekvenser for hele spilluniverset, og det synes jeg kanskje var litt rart å introdusere i de siste fem minuttene av en hundre timer lang trilogi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...