Niklasp Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Den syvende filmen i serien kommer om 13 måneder.Nå har den nye Star Wars-filmen endelig fått et navn 1 Lenke til kommentar
seppo- Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Det navnet syns jeg høres ut som noe jeg kunne ha diktet opp i 7 klasse på barneskolen. På den tiden laget jeg faktisk filmer med HomeFX sine programmer. Bl.a. en film vi kalte "Strike" på 14 min. Håper filmen blir bedre enn navnet. Lenke til kommentar
HanDerreDer Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Det navnet syns jeg høres ut som noe jeg kunne ha diktet opp i 7 klasse på barneskolen. På den tiden laget jeg faktisk filmer med HomeFX sine programmer. Bl.a. en film vi kalte "Strike" på 14 min. Håper filmen blir bedre enn navnet. Enkle titler er ofte det beste. Syntes dette er lovende jeg! 2 Lenke til kommentar
siggen103 Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Om jeg ser frem til filmen??? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1 Lenke til kommentar
logosyn Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Gleder meg stort! Fin tittel. 1 Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Vokste opp med Star Wars så er naturlig skeptisk til oppfølgere, men har troen på JJ Abrams - definitivt min favoritt når det kommer til regisører. Han gjorde også en fantastisk jobb på Star Trek (sett fra øyene til en som ikke er noe særlig begeistret for Stark Trek). Lenke til kommentar
G Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Montro hvor mye sparkel de har brukt i furene til Leia Organa Solo, etter noen år med aldring (kan en si) ? 2 Lenke til kommentar
Roger J. Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Noen som vet om det bare er denne filmen som kommer eller om det vil bli en trio som de andre filmene? Lenke til kommentar
siggen103 Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Noen som vet om det bare er denne filmen som kommer eller om det vil bli en trio som de andre filmene? Etter det jeg har forstått så skal det lages tre nye SW filmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg