kenny28 Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Jeg og madammen har til nå delt en spotify konto. Nå har vi fått en konto til hver av oss. Er det noen som vet hvordan jeg får til å exportere hennes spillelister over på hennes nye konto ? Er det mulig å få Spotify appen til å lagre musikken på minnekortet i stedet for lokalt på telefonen ? Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Når det kommer til å flytte spillelister så kan du ta share-linken til spillelisten det gjelder og gi den til henne. Da kan hun lagre den på sin profil etter å ha åpnet den. Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 7. november 2014 Forfatter Del Skrevet 7. november 2014 Aha, at jeg ikke kom på det :O Noen andre som vet om det er mulig å bruke minnekortet som lagring ? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Fant denne video'n. Tydeligvis en nordmann Sjekket ikke om filen ligger på dropbox ennå. https://www.youtube.com/watch?v=6XQ1HVYVzLw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå