airguard Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jeg får utroling mange advarsler fra norton firewallen om at et trojan/backdoor er blokkert. Dette har vært spesielt de siste dagene noen flere som har merket dette ? Jeg er ihvertfall glad for at jeg har firewall Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Sånn skjer fra tid til annen. I sommer hadde jeg advarsler på dette ca hvert 3. minutt. Som regel er det ganske harmløse saker Lenke til kommentar
geir35 Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Dette skjer mer eller mindre daglig hos meg også. Veldig mange adresser fra USA som blir avvist. Irriterende og litt uforståelig hvorfor dette skjer! Lenke til kommentar
geggi2 Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Du har sikkert klart å få inn en eller annen form for spyware/adware prøv å scanne med spybot og se om det kommer noe opp. Jeg hadde dette ganske ofte tidligere. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Dette skjer hos meg og... flere ganger daglig. Holder på og gå nuts på firewallen... at den blinker og gir meldinger hvert 10'ende minutt er lite kult. Jeg har for øvrig ikke noe spyware på maskina mi... sjekker det stadig. Er pirkete sånn jeg... Kan det vere noe annet? Lenke til kommentar
airguard Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 sjekket med adware, og hadde 21 stk spyware inne på hardiskene. Hmm jeg må huske og bruke dette programmet oftere. Har allikevel fått 2 meldinger på 1 time nå fra firewallen ang. trojans dette er irriterende som ff.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå