MGS121 Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Jeg lurer på om noen vet om noen pc-merker som er produsert i norge. På forhånd takk for svar Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Det finnes jo bedrifter som selger sine egne ferdig-PCer, slik som Multicom, PS og Komplett. Multicom er vel forsåvidt den eneste som selger bærbare jeg vet om. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 (endret) Men det er vel ingenting av dette som er produsert i Norge? Sette sammen er en ting, men selve produksjonen skjer vel stort sett i Kina eller USA. Jeg mente NorthQ var norsk (produserte PSU'er?) men det finnes vel ikke produsjon av noe slikt i Norge i dag? Endret 7. november 2014 av Kyrre S. Lenke til kommentar
robertaksland Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 I Norge produseres det ingen PC-komponenter, men det er jo en del maskiner som settes sammen i Norge, som f.eks Komplett sine stasjonære maskiner. Men alle delene de bruker er produsert i lavkost-land, noe annet vil aldri lønne seg. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 (endret) Jeg mente NorthQ var norsk (produserte PSU'er?) men det finnes vel ikke produsjon av noe slikt i Norge i dag? Nei, NorthQ's PSUer ble produsert i Kina. Det produseres jo elektronikk til en viss grad her til lands, men slike ting som PSUer og annen forbrukerelektronikk som skal være billig blir produsert i Asia. Endret 14. november 2014 av Smirnoff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå