OutrageousXSM Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Hei folks,kjapt spørsmål, gjerne diskuter dette..Men hva er egentlig per dags dato beste HK med AMD socket? Da vil jeg ha fram: - Beste "Bang for the Buck" - "Råeste" hovedkort (sett vekk ifra pris) Har ikke sett mange eller noen tråder idag iforhold til hva folk burde velge når de går for en av AMDs prosessorer, sjøl har jeg faktisk gått for Intel og AMD måtte sparke meg litt i rompa for å skaffe meg Intel (#AMDfanboy). Hvorfor jeg har begge er fordi jeg har en stasjonær PC med AMD, mens jeg oppgraderer den andre.Uansett, hva skal man velge om man vil ha mest for pengene eller bare ha rett og slett det beste FORDI man har råd til det? Sjøl har jeg MSI 990FXA-GD80, Socket-AM3+. Markedet er ganske lite (syntes jeg) noe som er synd. Let me know what you think! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Asus Crosshair Formula V er vel hovedkortet som har både gode overklokkings egenskaper, kompabilitet med de kraftigste cpu'ene (FX 9590 ) og som greier 3x SLI / Crossfire. Alternativt har du jo selvsagt ASRock 990FX Extreme9 som skal være et bra kjøp også , støtter også 9590 (er ikke så mange hovedkort som gjør det) og har Wifi inkludert i prisen. Av disse to hadde jeg personlig trolig valgt Asrock sitt da du får mer bang for the bucks , støtte for 64Gb minne er jo kjekt også (4 x 16Gb moduler om de kommer til Norge noen gang) men akkurat nå må man nøye seg med 4x8 Gb som er mer enn nok for hvermansen (1866). Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 970A SLI Krait Edition Ser ut som det blir hovedkort med AMD prosessor og USB 3.1. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå