wha96 Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Jeg har et problem som startet i går, min Note 3 lader ikke, eller så lader den jææææævlig sakte. Den har gått tom for batteri en gang nå. Da jeg setter i laderen kommer den lade skjermen opp, så det må da være noe strøm som kommer inn. Problemet er at jeg har venta jævlig lenge å det blir ikke noe mere batteri prosent. Hadde nesten det samme problemet på Note 2 men der fikset det seg selv. Tips? Lenke til kommentar
Daniel.ab Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Prøv annen kabel eller annen lader . Høres ut som en dårlig kabel. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Er det orginal lader du bruker? Lenke til kommentar
wha96 Skrevet 8. november 2014 Forfatter Del Skrevet 8. november 2014 Prøvde på 5 forskjellige ladere. Ble ikke noe bedre, sendte den på rep Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Hadde de 5 forskjellige ladere du prøvde lik mAh output som orginal Note3 lader? Lenke til kommentar
wha96 Skrevet 8. november 2014 Forfatter Del Skrevet 8. november 2014 Prøvde en Note 3 lader rett før jeg stakk på butikken, samma problemet på den og. Har ikke peiling på sånne verdier eller lignende du snakker om, men nå blir den ihvertdall reparert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå