Rustymagus Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Bestemors strikketøy kommer til live i Yoshi's Woolly World.SNIKTITT: Yoshi's Woolly World Lenke til kommentar
forbjok Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Paper Mario, Kirby's Epic Yarn og nå dette... hvorfor må de absolutt forsøple ellers oppegående spill med teite og unødvendige grafikk-gimmicks? 1 Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Paper Mario, Kirby's Epic Yarn og nå dette... hvorfor må de absolutt forsøple ellers oppegående spill med teite og unødvendige grafikk-gimmicks? Jeg liker den stilen. Hvorfor er det forsøpling? Skal alt være "new super mario bros"- stil liksom? 3 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Hva slags AA kjører Wii U? Synes grafikken hemmes litt av aliasing i kantene, ekstra skjærende i et spill med denne grafiske stilen. AtW Lenke til kommentar
Rustymagus Skrevet 7. november 2014 Forfatter Del Skrevet 7. november 2014 Hva slags AA kjører Wii U? Synes grafikken hemmes litt av aliasing i kantene, ekstra skjærende i et spill med denne grafiske stilen. AtW Jeg merket veldig lite av det da spillet var i bevegelse, så kan være skjermbildene som fremhever det. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Paper Mario, Kirby's Epic Yarn og nå dette... hvorfor må de absolutt forsøple ellers oppegående spill med teite og unødvendige grafikk-gimmicks?Jeeze. Røyta en mariusgenser i kaffen din i dag eller? 3 Lenke til kommentar
TickleMeJesus Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Hørte om spillet på en Nintendo Direct for ei stund tilbake å blei veldig nysgjerrig. Etter å ha lest artikkelen gleder jeg meg som en unge. Hvis det blir noe i nærheten av Mario World 2 kvalitet på level designet er jeg frelst. 1 Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Nå som konsoller har endel drivkraft så syns jeg det er velkomment å se spill som velger å se annerledes ut enn bare high-tech unreal 4 engine spill. Slike er selvfølgelig lekre, men artig å ha hele skalaen. Mulig dette blir ett kjøp, men ikke dag 1. Er så mye bra som kommer nå framover og så mye som jeg enda ikke har fådd spilt. Kanskje det blir kjøpt når det er å få tak i billig fra amazon. 2 Lenke til kommentar
Gother-Bit Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Dette fikk meg til å tenke på Neverhood. Noen som husker det? 1 Lenke til kommentar
Rustymagus Skrevet 10. november 2014 Forfatter Del Skrevet 10. november 2014 Paper Mario, Kirby's Epic Yarn og nå dette... hvorfor må de absolutt forsøple ellers oppegående spill med teite og unødvendige grafikk-gimmicks? I Paper Marios tilfelle førte papirstilen til noen ganske spennende gameplay-funksjoner som jeg enda har til gode å se bli gjentatt av noen andre enn Nintendo. I tillegg bidrar det til å differensiere spillene fra andre spill. Jeg vil heller ha en stilig estetikk enn superkraftig grafikkmotor. 2 Lenke til kommentar
Gother-Bit Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Jepp. Grafikk er viktig, men grafikkstil er viktigere en antall polygoner på skjerm. Lenke til kommentar
StrAleks Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Dette fikk meg til å tenke på Neverhood. Noen som husker det? Ahh, elsker Neverhood, det er et fantastisk spill. Skaperne av Neverhood holder på å lage et nytt spill: https://www.kickstarter.com/projects/armikrog/armikrog?ref=card Lenke til kommentar
Gother-Bit Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Ahh, elsker Neverhood, det er et fantastisk spill. Skaperne av Neverhood holder på å lage et nytt spill: https://www.kickstarter.com/projects/armikrog/armikrog?ref=card Det så veldig kult ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå