AnonymDiskusjon Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Jeg var på tur i sted og i det jeg går ned en bakke har jeg plutselig 4 skygger av meg selv på siden. Det freaket meg ut, betyr det at jeg har 4 personligheter? vanligvis har man jo bare en skygge. Anonymous poster hash: 365e5...401 Lenke til kommentar
Harley Davidson Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Du tullet nå ikke sant? Jeg mener- du skjønner vel selv hvorfor du så fire skygger? Fire lyskilder selvsagt. Om du gikk langs en opplyst vei så var det tydeligvis fire lamper som rakk å lyse på deg eller lignende.. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. november 2014 Forfatter Del Skrevet 7. november 2014 Nei, det var kun én lampe i denne bakken. Anonymous poster hash: 365e5...401 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 (endret) Jepp, 4 personligheter. Ganske sjeldent men ikke så veldig farlig, med mindre du slår dem sammen til 1. Endret 7. november 2014 av Henrik2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå