Gjest Slettet-P8zKbRH56D Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 ..... noen som har prøvd tannbleking og anbefaler produktet de brukte? Lenke til kommentar
mrnosa Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 (endret) ..... noen som har prøvd tannbleking og anbefaler produktet de brukte? Hvis du er villig til å betale en del penger, så ville jeg dratt til tannlegen å få med ett sånn "hjemme-kit". Hvis du er ute etter å spare en del penger, så ville jeg gjort det på ghetto metoden. Søk på ebay. Finn produkter som inneholder "hydrogen peroxide", det er det alle tannblekeprodukter inneholder(stort sett). Forskjellen vil være at et hjemmekit innholder en "tannkjøtt beskyttelse". Men er du litt fingernem, så vil du klare ikke irritere tannkjøttet så mye. Men vær forsiktig! Endret 8. november 2014 av mrnosa Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 VG har en artikkel om dette nå, krever betaling, og jeg har ikke leste den, så kan dessverre ikke si noe om innholdet. Hvitt smil - i en fei? Kan man få varig, blendende hvitt smil for noen hundrelapper? Vi har testet mulighetene. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Vær forsiktig med hydrogenperoksid hvis du ikke kjenner til egenskapene til stoffet og konsentrasjonen. Du risikerer at mer enn tennene dine blir hvite. Lenke til kommentar
Akinator Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 'Pss! jeg har ett tips:P prøv bakepulver og vann i munnen!! det vil frese godt:) Lenke til kommentar
Akinator Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 'Pss! jeg har ett tips:P prøv bakepulver og vann i munnen!! det vil frese godt:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå