stoff3r Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 jeg har to hdd'er, en NTFS med windows xp på, den andre er fat32 med musikk ol, jeg er avhengig av å kjøre diskopprydding flere ganger i uka, men nå må jeg gjøre d manuelt. noen som vet hva som fåregår? den bare stopper når den leter etter filer den kan slette, og blir stående etter ca 1cm. jeg stenger den, men windows er ustabil helt til jeg stenger programmet clnmngr.exe som har hengt seg(såklart) ken jeg reinstalere den eller noe? kan jeg reparere windows xp uten å miste driverne og innstillingene? Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 trenger VIRKELIG hjelp til dette altså, er avhenhig av disc cleanup, og det er tungvint og kjedelig å tømme manuelt, siden jeg bruke "skjult skjulte mapper" vææærsåsnill. har microsoft en oppdatering der ute eller kan jeg reinstalere den? Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) Har samme problem! Når jeg trykker på diskopprydding.. Så står det at den konprimerer gamle filer eller noe sånt. Den bare blir stående der.. også må jeg slå av clean greia med ctrl alt del..! Får ikke brukt den jeg.. Men jeg har bare en Hardisk på 80 GB da! Endret 25. november 2003 av Christer1 Lenke til kommentar
kamus Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Har vært borte i at Antivirus'en har skapt trøbbel med diskopprydning. Vet ikke om dere har den på når dere kjører opprydning, men prøv å slå den av og se da. Det funket hos meg ihvertfall:) Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Har du Norton Antivirus Pro 2003/2004 eller Norton SystemWorks, så prøv å sette Norton Protected Recycle Bin til å ikke inkludere de partisjonene CleanManager henger på. Høyreklikk på Recycle Bin og velg properties. Ta vekk krysset for "Enable Norton Protection for this drive:". Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 takk for de fine svarene. men det fungerer enda ikke. er nok en bug som oppsto når jeg hadde virus for en stund siden, og jeg måtte kjøre system restore. har ikke vært helt super siden da. vet ikke om det går an å reparere eller noe, gidder ikke begynne på nytt med driverne, så jeg lar det stå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå