Gå til innhold

Harry Potter VS Lord of the Rings VS Star Wars

Daniel598

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Harry Potter. Men kun fordi jeg ikke kjenner kildematerialet like godt som jeg gjør med Lord of the Rings og dermed ikke irriterer meg over ting de putter inn og tar bort som jeg mener er helt feil. Fine filmer, for all del, og jeg ser heller LotR enn Harry Potter, men når jeg ser Harry Potter sitter jeg ikke og biter meg i neven hver gang Legolas kommer på skjermen eller de putter feil alv i feil scene.

Star Wars nærmer seg ikke de i det hele tatt, Star Wars lever på nostalgi, halvparten av serien er umåtelig elendig, og de tre gode filmene er egentlig ikke så gode sett i dagens lys selv om Empire er fantastisk.

That being said kunne du nok inkludert Indiana Jones her og, og kanskje Hobbiten, men vi får vel vente på siste filmen der før den havner på lista.

Endret av Slai
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

De er like gode innenfor hvert sitt film segment. Blir jo som å sammenligne Call of Duty mot Civilization mot Fifa, det eneste de har til felles er spill. Skal du ta en Vs så ta nå ihvertfall noe fra samme sjanger å sammenligne mot, F.eks. den hellige gralen Star Wars mot Star Trek, der har du en evig Vs kamp!!

Edit: Er du på jakt etter billige poeng for en norsk oppgave du skriver? Dette virket som en typisk kjapp særemne oppgave hvor du bare har bestemt deg i siste sekund og ikke nødvendigvis vet helt hva du har begitt deg ut på :p

Endret av Slettet+130498
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+9817324

De er like gode innenfor hvert sitt film segment. Blir jo som å sammenligne Call of Duty mot Civilization mot Fifa, det eneste de har til felles er spill. Skal du ta en Vs så ta nå ihvertfall noe fra samme sjanger å sammenligne mot, F.eks. den hellige gralen Star Wars mot Star Trek, der har du en evig Vs kamp!!

Edit: Er du på jakt etter billige poeng for en norsk oppgave du skriver? Dette virket som en typisk kjapp særemne oppgave hvor du bare har bestemt deg i siste sekund og ikke nødvendigvis vet helt hva du har begitt deg ut på :p

Eller : Bruce Lee vs Jackie Chan vs Wang Jang Lee ;)

De gutta trengte ikke den der CGI mannskiten : ekte vare tvers i gjennom !

Lenke til kommentar

Tja. Liker alle, men om jeg skulle satt opp en rekkefølge på de hadde det blitt slik:

1. LOTR
2. Star Wars
3. Harry Potter

Lotr på topp fordi det er den beste trilogien jeg noen gang har sett. Star Wars på andre, fordi det var filmer jeg vokst opp med som liten. Mye nostalgi som gjør at jeg får "frysninger" av glede når jeg ser de :p
Harry Potter på siste da jeg synes de første 3 filmene er litt i overkant "barnslige". Jeg kan ikke se filmserier utenom å starte fra film nr. 1, så da blir det sånn at jeg "piner" meg igjennom de første 3 før serien virkelig blir bra! It's leeviiosaaa

Endret av Hulkibulk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...