Gå til innhold

Vifte passer ikke til hovedkort

ectoplasma

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Står bare "install backplate" med tilhørende tegning, som viser et viftefeste som kobles til et hovedkort som ikke har disse tappene i veien. Går ikke an å snu festet noen andre veier heller da hullene til skruene kun passer den veien. Er noen tapper på hovedkortet som sperrer uansett

Lenke til kommentar

He he he ... Bildet i post#1 :rofl: Ikke meninga å være frekk altså, men det var ganske gøy. Håper ikke du har skadet pinnene i socketen med dette. De er jo helt nakne der ..

Du har forøvrig brukt HDD skruer (brukes gjerne til å feste HDD til HDD-bur. Siden det er gummiforinger her må hodene være større) på hovedkortet, som nevnt over her. Ingen problem så lenge det låser kortet og ikke kommer i veien for noe. Personlig ville jeg brukt en mindre skrue, og hatt en tynn pakning mellom HK og skruehode.

Edit: Når jeg ser nærmere på noen av skruene du fester HK med så syntes jeg du skal bytte dem til en type med mindre hode. De er helt klart ikke i skikkelig kontakt med PCB, men "holdes oppe" av noe annet (skruehodet kaster jo skygge for pokker :)). Det kan godt være du klemmer på noe på hovedkortet som du ikke burde. Kan kortslutte maskinen.

PVpfJl.jpg

Endret av Kyrre S.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...