Mariell Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Hei, Jeg skal bestille billetter til Norge-Estland til samboer til farsdagsgave. Men spørsmålet er hvilke plasser best å sitte på på Ullevål stadio? Takker for hjelp. Hilsen jente som ikke hat peiling:) Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 De nederste plassen på øvre lengside eller de øverste plassene på nedre langside så sentral som mulig hvis man vil ha best oversikt over banen. Unngå å sitte på de nederste plassene på langsidene hvis en ikke absolutt ønsker så nær kontakt som overhode mulig med spillerne.Personlig liker jeg mer sentral på kortsidene, litt oppover. I Bendit svingen er det tre nivåer (de to nederste er en tribunedel med et lite skille. Der kan du se et bilde før byggingen var ferdig, men det er i alle fall strukturen. Bak mål på nivå to er det beste hvis en vil ha oversikt bak mål. I VG-svingen ser du at det ikke går like høyt opp før andre etasje, så ville heller valgt Benditsvingen. Hvis du skal holde det hemmelig får du prøve å lure litt ut av han hva han liker. Om det er kortside eller langside, og om han er mest interessert i overblikk eller nærhet. Igjen, bare min mening, men hvis det er noen plasser jeg ikke ville hatt så er det helt i hjørnene på kortsidene eller langsidene. Uansett etasje, men spesielt nederst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå