Dore123m Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 (endret) Med tanke på at spillet har 32 forskjellige avslutninger(Angivelig) så er det gjerne 2-3 gjennomganger til, og da er absolutt ikke noe galt med DLC som koster 0,-. Endret 7. november 2014 av Dore123m 1 Lenke til kommentar
Bigthermal89 Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Jai gledar mai Lenke til kommentar
MightyTor Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 En ny rustning en uke, en ny klesdrakt en annen uke? Hva er poenget med dette DLC tullet? Etter 5 dager er jeg nok ferdigspillt med spillet, og da skal det mer til enn en bunad for å få meg til å spille det om igjen. Etter som jeg har forstått det, så har The Witcher 3 enorm stor "replayability" (fant jeg på et nytt ord mon tro?) Og etter min erfaring ifra The Witcher 2, hvor jeg spilte gjennom spillet 2 ganger, bare for å få meg de største endringene, så kommer dette til å gi deg mer enn 5 dager =) Lenke til kommentar
Galen Absalom Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Kan da umulig være lett å være utvikler. Må kundene betale for dlc blir de sure, og når de for det gratis så blir de og sure. Det er jo en høyst frivillig sak å laste ned og bruke disse dlc'ene til Witcher 3. Men CD Projekt Red er i hvert fall ikke så kjipe at de gjør som Bethesta og krever 50,- kroner for en rustning til en hest. Folk blir ikke sure om du gir ut spillet med innholdet som skal være der, og ikke noe mer dill-dall. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Kan da umulig være lett å være utvikler. Må kundene betale for dlc blir de sure, og når de for det gratis så blir de og sure. Det er jo en høyst frivillig sak å laste ned og bruke disse dlc'ene til Witcher 3. Men CD Projekt Red er i hvert fall ikke så kjipe at de gjør som Bethesta og krever 50,- kroner for en rustning til en hest. Folk blir ikke sure om du gir ut spillet med innholdet som skal være der, og ikke noe mer dill-dall. Da er min påstand at folk har det bra hvis en slik sak klarer å skape dårlig stemning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå