geirb68 Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 (endret) Hei. Håper noen kan svare meg på dette.. : Har en Audi A6 2.4 sedan 1998 mod Triptonic kasse. Styreenheten til ABS er gåen og kan få tak i en brukt en til en grei pris. Men de har forskjellig bokstav i enden av dele nummeret. Så det jeg lurer på er om den kan brukes på min bil. Nummere er: 8Eo 614 111 B 8Eo 614 111 C (min bil) Mvh Geir. Endret 6. november 2014 av geirb68 Lenke til kommentar
joka Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 jeg vet ikke om de er like, men.. den du har kan repareres.. som oftest bare en løs ledning.. (veldig tynne ledninger) diy: http://www.lbak.dk/Audi/Repair_ABS_unit_passat.pdf Lenke til kommentar
geirb68 Skrevet 6. november 2014 Forfatter Del Skrevet 6. november 2014 joka skrev (På 6.11.2014 den 16.50): jeg vet ikke om de er like, men.. den du har kan repareres.. som oftest bare en løs ledning.. (veldig tynne ledninger) diy: http://www.lbak.dk/Audi/Repair_ABS_unit_passat.pdf Ja vet de kan fikses men har lest at de fleste mislykkes med det. Så prøver denne før jeg prøver meg.. :-) Lenke til kommentar
CFM Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Mest sannsynlig kan den brukes ja. Vanligvis så sier den siste bokstaven noe om det er en forbedret modell av komponenten. Komponentene er like, men en senere bokstav er en forbedret og nyere utgave. Lenke til kommentar
Indian Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 geirb68 skrev (På 6.11.2014 den 16.07): Hei. Håper noen kan svare meg på dette.. : Har en Audi A6 2.4 sedan 1998 mod Triptonic kasse. Styreenheten til ABS er gåen og kan få tak i en brukt en til en grei pris. Men de har forskjellig bokstav i enden av dele nummeret. Så det jeg lurer på er om den kan brukes på min bil. Nummere er: 8Eo 614 111 B 8Eo 614 111 C (min bil) Mvh Geir. Bokstaven C er en nyere modell. Jeg hadde prøvde å få en nøyaktig modell. Spør Røsnes i Halden om han har. Han har mange Audier der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå