Daniel598 Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Jeg var ikke helt sikker på hvor jeg skulle poste denne tråden, men antar at dette er det beste stedet å poste, så jeg spør; "Hvor mye koster en domene?" Vet det er forskjell på .com, .net, .org etc. og hvilke side du kjøper den fra som for eksempel webs.com, ucoz.com, men hvor mye koster det sånn cirka?Takker for svar! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Du må skille på domene og webhotell. Mange webhotell har også ett domene inkludert i prisen. Domene = adressen på nettsiden. Webhotell = der filene som viser siden er lagret, og dit domenet "peker". Tips: Sjekk f.eks ut one.com. Billig, og et bra sted å begynne for å leke med egne prosjekter. Lenke til kommentar
ahw_ Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 (endret) Etter å ha brukt domenetjenester fra Go Daddy, 1&1 og HostGator, har jeg bytta helt til Namecheap. Hvis du vil ha et .no-domene må du handre fra norske sider, og vil koste en del mer, f.eks. fra Domeneshop. Endret 6. november 2014 av ahw_ Lenke til kommentar
TheClown Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Dette spørsmålet blir som "hvor mye koster en bil". Forskjellige sider og forskjellige krav. I tillegg er f.eks .no dyrere enn .com eller .net. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå