AMENRA Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Jo, men herregud, du forsvarer Costa som om hans sine skitne triks er helt greit mens Skrtel sin reaksjon på det er helt idiotisk når ALLE som ser på fotball vet hvordan Costa er og er ute etter å provosere. Hvordan kan du, kun ved hjelp av tv-bildene, være så sikker på at Costa provoserer? Dette er kun antagelser og helt til det motsatte er bevist er han uskyldig. Dersom han slenger med leppen er det selvsagt like idiotisk som reaksjonen til Skrtl er. Fordi jeg fikk med meg fightene de to hadde i Slovakia mot Spania-kampen, der Costa var igjen den ufine først. Costa har ikke klart å legge det bak seg, og vi alle kjenner til hans historial. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Fortsetter Liverpool slik blir det tap Lenke til kommentar
AMENRA Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Prøvde Ivanovic å gå blåbærtur med Sterling, eller? Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 (endret) Jo, men herregud, du forsvarer Costa som om hans sine skitne triks er helt greit mens Skrtel sin reaksjon på det er helt idiotisk når ALLE som ser på fotball vet hvordan Costa er og er ute etter å provosere. Hvordan kan du, kun ved hjelp av tv-bildene, være så sikker på at Costa provoserer? Dette er kun antagelser og helt til det motsatte er bevist er han uskyldig. Dersom han slenger med leppen er det selvsagt like idiotisk som reaksjonen til Skrtl er. Fordi jeg fikk med meg fightene de to hadde i Slovakia mot Spania-kampen, der Costa var igjen den ufine først. Costa har ikke klart å legge det bak seg, og vi alle kjenner til hans historial. Så på grunn av at han ikke har oppført seg i en tidligere kamp er konklusjonen din at alle som oppfører seg usportslig mot ham i fremtidige kamper må være fremprovosert av ham? Du inrømmer jo selv at du bare antar, noe som ikke er gyldig bevis. Endret 8. november 2014 av Mos Def Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Nice shirt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Jo, men herregud, du forsvarer Costa som om hans sine skitne triks er helt greit mens Skrtel sin reaksjon på det er helt idiotisk når ALLE som ser på fotball vet hvordan Costa er og er ute etter å provosere. Hvordan kan du, kun ved hjelp av tv-bildene, være så sikker på at Costa provoserer? Dette er kun antagelser og helt til det motsatte er bevist er han uskyldig. Dersom han slenger med leppen er det selvsagt like idiotisk som reaksjonen til Skrtl er. Fordi jeg fikk med meg fightene de to hadde i Slovakia mot Spania-kampen, der Costa var igjen den ufine først. Costa har ikke klart å legge det bak seg, og vi alle kjenner til hans historial. Du vet dette er en fotballkamp og ikke en rettsak ja? Så på grunn av at han ikke har oppført seg i en tidligere kamp er konklusjonen din at alle som oppfører seg usportslig mot ham i fremtidige kamper må være fremprovosert av ham? Du inrømmer jo selv at du bare antar, noe som ikke er gyldig bevis. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Oi der ble Johnson parkert Lenke til kommentar
AMENRA Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Jo, men herregud, du forsvarer Costa som om hans sine skitne triks er helt greit mens Skrtel sin reaksjon på det er helt idiotisk når ALLE som ser på fotball vet hvordan Costa er og er ute etter å provosere. Hvordan kan du, kun ved hjelp av tv-bildene, være så sikker på at Costa provoserer? Dette er kun antagelser og helt til det motsatte er bevist er han uskyldig. Dersom han slenger med leppen er det selvsagt like idiotisk som reaksjonen til Skrtl er. Fordi jeg fikk med meg fightene de to hadde i Slovakia mot Spania-kampen, der Costa var igjen den ufine først. Costa har ikke klart å legge det bak seg, og vi alle kjenner til hans historial. Så på grunn av at han ikke har oppført seg i en tidligere kamp er konklusjonen din at alle som oppfører seg usportslig mot ham i fremtidige kamper må være fremprovosert av ham? Du inrømmer jo selv at du bare antar, noe som ikke er gyldig bevis. I én tidligere kamp? Du vet like godt som meg at han havner i fight veldig ofte, og det er det en grunn for. Og det er ikke noe jeg antar, men har sett og vet. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. november 2014 Forfatter Del Skrevet 8. november 2014 Wtf Hazard.. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Stygge stygge Moreno... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Spiller til dommeren blåser, noe Chelsea vet veldig godt. De har mange ganger gjort det samme Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Stygge stygge Moreno... Lol Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Latterlige Chelsea som selv velger å spille videre, men griner når Liverpool ikke spiller ut når de får ballen. 2 Lenke til kommentar
GLN Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Stygge stygge Moreno... Var ikke Ramires stygg når han plantet albuen i ansiktet til Sterling? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 (endret) Mario da Endret 8. november 2014 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Latterlige Chelsea som selv velger å spille videre, men griner når Liverpool ikke spiller ut når de får ballen.Cahill prøvde, men bomma, Og Liverpool ga ikke bort ballen, de prøvde å sende En stikker til Balo!! Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 JAAAAAADDAAAA!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå